جمالی در گفت و گو با سنا خبر داد :

صیانت کامل از حقوق سرمایه‌گذاران کنتورسازی ایران

صیانت کامل از حقوق سرمایه‌گذاران کنتورسازی ایران

با پیگیری سازمان پرونده حسابرس - بازرس قانونی شرکت در مراجع ذیصلاح مورد رسیدگی قرار دارد و سازمان در راستای اقدامات پیشگیرانه نام آن مؤسسه را از فهرست حسابرسان معتمد سازمان حذف کرده است.

 

معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار به سهامداران شرکت کنتورسازی ایران اطمینان داد که این سازمان در پرونده اخیر این شرکت مطابق وظایف قانونی، شفاف‌سازی و رسیدگی به موضوع را پیگیری خواهد کرد.  

 

جعفر جمالی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) تصریح کرد: سازمان در راستای انجام وظایف قانونی و حمایت از حقوق سرمایه‌گذاران به ویژه سهامداران و سرمایه‌گذاران خرد، عملکرد شرکت کنتورسازی ایران را مورد بررسی دقیق قرار داده و اقدامات بایسته قانونی را به عمل آورده است.

 

وی افزود: همچنین برای حفظ حقوق سهامداران، مدیران و سهامداران عمده شرکت مذکور جهت اخذ توضیحات و شفاف‌سازی در جلسات متعددی که به منظور رسیدگی به مستندات و بررسی اطلاعات و عملکرد شرکت تشکیل شد ، به سازمان فراخوانده شده‌اند.

 

به گفته جمالی، افزون بر رسیدگی انضباطی، موضوع به قوه قضائیه منعکس شده و درضمن با پیگیری سازمان پرونده حسابرس - بازرس قانونی شرکت در مراجع ذیصلاح مورد رسیدگی قرار دارد و سازمان در راستای اقدامات پیشگیرانه نام آن مؤسسه را از فهرست حسابرسان معتمد سازمان حذف کرده است.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا