رییس کل بیمه مرکزی :

صدور همه بیمه های شخص ثالث آنلاین می شود/ زمان از اول آذر

صدور همه بیمه های شخص ثالث آنلاین می شود/ زمان از اول آذر

رییس کل بیمه مرکزی از استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث همه شرکت های بیمه از اول آذرماه خبر داد و گفت: از تاریخ یاد شده همه بیمه های شخص ثالث باید به طور برخط (آنلاین) صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تارنمای بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی گفت: هر بیمه گر باید بتواند به صورت آنلاین استعلام بیمه نامه را انجام دهد.حل معضلات و مشکلات صنعت بیمه دور از ذهن نیست و با تدبیر، همراهی و همدلی صنعت بیمه امکان پذیر است.

وی از استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث  همه شرکت‌های بیمه از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذرماه همه بیمه‌های شخص ثالث باید آنلاین صادر شوند تا هر بیمه‌گری بتواند به صورت آنلاین استعلام بیمه‌نامه را انجام دهد.

همتی همراهی، همدلی و همفکری را نیاز کنونی صنعت بیمه دانست و گفت: تلاش برای افزایش ظرفیت بیمه اتکایی کشور یک ضرورت است و تجارب کسب شده در دوره تحریم را باید حفظ و تقویت کنیم.

وی از مدیران بیمه ایران خواست مطالبات معوق خود را با تدبیر، همراهی و همدلی کاهش دهند و نسبت به تکمیل و نهایی سازی طرح فناوری ارتباطات و انتقال اطلاعات جامع بیمه های خود به بیمه مرکزی اقدام کنند.

همتی از استقبال و حمایت بیمه مرکزی از طرح های جدید و شرکت های بیمه تخصصی در زمینه برنامه ریزی برای فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر در کشور خبر داد.

وی از رشد 20 درصدی صنعت بیمه در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: آیین نامه حاکمیت شرکتی در شرکت های بیمه به زودی در دستور کار شورای عالی بیمه قرار می گیرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا