معامله ۸۰هزارتن سنگ آهن، قیر، گوگرد و عایق ثبت شد؛

چهارشنبه شلوغ تالار صادراتی بورس کالا

چهارشنبه شلوغ تالار صادراتی بورس کالا

تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه میزبان معامله ۸۰ هزار و ۷۲۰ تن انواع محصولات بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، این تالار شاهد معامله ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگان به قیمت ۵۱ دلار و ۸۶ سنت به صورت نقدی بود. همچنین ۱۲۰ تن عایق رطوبتی، ۵ هزار تن گوگرد گرانوله، ۲۰ هزار و ۶۰۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است، ۲۶ هزار و ۴ تن مواد شیمیایی، ۵ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۸۵۲ تن قیر و ۳ هزار و ۳۵ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

علاوه بر این، ۴ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم ۱۵۰* ۱۵۰ شرکت فولاد خوزستان و ۶۰ تن شمش روی شرکت سازند روی زنجان در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله ۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم خوراکی و دوروم و ۹ هزار و  ۶۳۵ تن جو دامی را تجربه کرد. علاوه بر این ۲۱۸تن جو دامی  نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.

بر اساس این گزارش ۶۳۴ تن ذرت دانه ای موجودی ۵ انبار استان های کرمانشاه و کردستان نیز به ارزش ۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا