علاقه مندی شرکت ژاپنی برای همکاری با صنایع خراسان رضوی

علاقه مندی شرکت ژاپنی برای همکاری با صنایع خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- نماینده رسمی شرکت JFE شوجی ژاپن در ایران، از آمادگی این شرکت برای همکاری با صنایع خراسان رضوی در زمینه تهیه مواد اولیه و قطعات ماشین آلات خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی دوستی در حاشیه دیدار با رئیس این سازمان گفت: این شرکت که امور مرتبط با بخش بازرگانی را انجام می دهد زیرمجموعه هلدینگ JFE ژاپن است که در سال 2002 با ادغام دو شرکت بزرگ ژاپنی تاسیس شده و زیر نظر دولت ژاپن فعالیت می کند.
وی با بیان اینکه این شرکت، انجام فعالیتهای بخش بازرگانی هلدینگ یاد شده را در ایران بر عهده دارد افزود: گستره فعالیتهای این شرکت در ایران همزمان با رفع بخشی از تحریمهای ایران از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شده و نمایندگان آن از برخی صنایع استانهای کشور از جمله خراسان رضوی بازدید و جلساتی با مسئولان استانداری و شهرداری مشهد برگزار کرده اند.
وی اظهار کرد: این شرکت در زمینه فروش محصولات، مواد اولیه و ماشین آلات فعالیت می کند و آمادگی دارد در صورت ارائه طرح توجیهی مناسب و سودآور با برقراری ارتباط با صنایع استان در تهیه مواد اولیه، ماشین آلات و قطعات آنها از شرکتهای ژاپنی یا اقصی نقاط جهان و نیز ساخت مواد اولیه و انتقال تکنولوژی همکاری کند.
دوستی گفت: در بازدید از واحدهای صنعتی استان خراسان رضوی به ویژه در بخش صنایع فلزی، این استان را پیشگام تر از بقیه استانها تشخیص دادیم و در صورتی که بتوانیم از سودآوری کار در این استان به شرکت ژاپنی اطمینان خاطر دهیم، تیم کارشناسی این شرکت به زودی وارد ایران خواهد شد و با بررسیهای لازم، سرمایه گذاری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه هلدینگ یاد شده سالانه 100 میلیارد دلار درآمد دارد افزود: این اقدام، سرآغاز ورود تکنولوژیکی ترین کشور جهان به ایران است.
وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اطلاعات مناسبی از صنایع استان در اختیار نمایندگی این شرکت در ایران قرار داده است و اطلاعات تکمیلی در باره فعالیت این هلدینگ نیز در سایت www.JFE.com قرار دارد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا