سند همکاری ارائه خدمات ناوبری هوایی ایران به سوریه امضا شد

سند همکاری ارائه خدمات ناوبری هوایی ایران به سوریه امضا شد

سند همکاری ارائه خدمات ناوبری هوایی ایران به سوریه به امضای علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و محمد ایاد زیدان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به دنبال سفر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سوریه به ایران که در راستای همکاری های فنی و عملیاتی انجام شد، روسای سازمان هواپیمایی دو کشور با یکدیگر دیدار و گفت و کردند.

مشاوره در زمینه طراحی مسیرهای پروازی، آموزش طراحی مسیرهای پروازی به پرسنل هواپیمایی سوریه، آموزش و مشاوره و اجرای کنترل موانع اطراف فرودگاه ها، آموزش انکس 14، مشاوره و آموزش در زمینه اجرای WGS84 (سیستم مساحی و برداشت اطلاعات نقشه برداری فرودگاه ها)، مشاوره و آموزش جهت انتقال از سیستم ارائه خدمات اطلاعات هوانوردی (AIS) به سیستم مدیریت اطلاعات هوانورد ی (AIM)، مشاوره در زمینه تعمیر و نگهداری سامانه های ارتباطی و ناوبری، مشاوره در خصوص بازنگری در ساختار سازمان هواپیمایی کشوری سوریه در زمینه جداسازی وظایف حاکمیتی و فعالیت های ارائه دهندگان خدمات ناوبری هوایی از جمله اهداف این سفر به شمار می رود.

در این دیدار سند همکاری ارائه خدمات ناوبری هوایی ایران و سوریه بین روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و سوریه به امضا رسید.

 سال گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ایران کمک های آموزشی در حوزه های خدمات ناوبری هوایی شامل؛ آموزش سیمولاتور رادار و برج مراقبت پرواز برای کنترلرهای سوریه ارائه کرد.

به دنبال درخواست سوریه دوره های بازآموزی مراقبت پرواز طی 7 هفته به صورت همزمان در سیمولاتورهای برج و رادار برگزار می شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا