دریانوردان شرکت ملی نفتکش آماده بازگشت به اروپا هستند

دریانوردان شرکت ملی نفتکش آماده بازگشت به اروپا هستند

مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفتکش گفت: دریانوردان شرکت ملی نفتکش ایران با آمادگی کامل آماده بازگشت به بازارهای اروپا هستند.

 

به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، کاپیتان بهزاد انوری توتونچی درباره آمادگی دریانوردان شرکت ملی نفتکش برای بازگشت ناوگان به بازار اروپا اظهار کرد: دریانوردان ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران هم اکنون آمادگی کامل برای تردد کشتی‎های ناوگان در اروپا را دارند و امید است تا با اتکال به خدا از این آزمایش سربلند بیرون آیند.
وی درباره توان دریانوردان ایرانی نیز اضافه کرد: علاوه بر سطح معلومات و تخصص نیروی پرسنل ایرانی، حس میهن‎پرستی، وفاداری و دلسوزی دریانوردان ایرانی نسبت به شرکت و ناوگان در مقایسه با نیروی‎های خارجی قابل قیاس نیست.
توتونچی درباره راهکارهای معرفی حرفه دریانوردی در جامعه گفت: با توجه به کمبود نیروی دریانورد در ایران، این نبود شناخت اجتناب‎ناپذیر است با این همه با توجه به بستر‎سازیهای انجام شده در رسانه ها و شبکه‎های اجتماعی و تلویزیونی نسبت به آن اقدامهای انجام شده که البته  هنوز کافی نیست.
مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفتکش درباره آخرین وضع اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور در ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران نیز گفت: این قانون برای کارکنان قراردادی ناوگان در سال ٩٣ اجرایی و مورد تائید وزارت کار و تامین اجتماعی قرار گرفته است به این صورت که کارکنان دریایی قراردادی پس از ٢٠ سال سابقه دریایی می‎توانند نسبت به بازنشستگی خود اقدام کنند البته با توجه به خروج احتمالی کارکنان در سالهای آینده و لزوم جایگزینی آنان، برنامه ریزیهای لازم جهت جایگزینی و بکارگیری نیروی متخصص ایرانی نیز در دست اقدام است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا