لغو بلوک ذوب آهن در دقیقه 90

لغو بلوک ذوب آهن در دقیقه 90

با عنایت به اینکه هیچ مشتری در مدت زمان مقرر در دستور العمل، برای ارائه تقاضای موثر خرید خود به همراه مدارک و اطلاعات مورد نیاز مراجعه نکرده، نماد معامله عمده ذوب آهن اصفهان امروز بازگشایی نخواهد شد و عرضه ای صورت نخواهد پذیرفت.

 

امروز قرار بود بلوک 73 درصدی شرکت ذوب آهن اصفهان که متعلق به دو کد معاملاتی سازمان تامین اجتماعی و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد است، توسط سازمان خصوصی سازی عرضه شود. جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی درمورد این عرضه گفته بود که بلوک 73 درصدی ذوب آهن چند خریدار دارد. اما دقایقی پیش ناظر فرابورس اعلام کرد که برای این بلوک، تقاضای موثر خرید وجود نداشته است.
بهنام محسنی ناظر فرابورس درخصوص این عرضه بلوکی گفت: «بر اساس بیانیه عرضه و اطلاعیه عرضه که از طریق سایت فرابورس منتشر شده بود، مقرر بود 73 درصد سهام ذوب آهن اصفهان از مجموع سهام متعلق به دو کد معاملاتی عرضه عمده شود. با عنایت به اینکه هیچ مشتری در مدت زمان مقرر در دستور العمل، برای ارائه تقاضای موثر خرید خود به همراه مدارک و اطلاعات مورد نیاز مراجعه نکرده، نماد معامله عمده ذوب آهن اصفهان امروز بازگشایی نخواهد شد و عرضه ای صورت نخواهد پذیرفت.»
وی در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای عرضه مجدد وجود دارد یا نه، گفت: «این موضوع در اختیار دارندگان سهام است. در مورد این عرضه بلوکی، خصوصی سازی به وکالت سهم را می فروخت. در صورت درخواست مجدد سازمان خصوصی سازی، مجددا این عرضه انجام خواهد شد.»

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا