تغییر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکتی که با تعدیل ۳۱ هزار درصدی تاریخی شد

تغییر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکتی که با تعدیل ۳۱ هزار درصدی تاریخی شد

مدیرعامل و عضو هیات مدیره زیرمجموعه ایران خودرو که سال گذشته با تعدیل بی سابقه ۳۱.۸۶۶ درصدی سود کولاک کرده و تاریخی شده، تغییر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت محور سازان ایران خودرو یکی از شگفتی آفرینان کم نظیر تاریخ بازار سرمایه ایران است که در عملکرد 9 ماهه منتهی به 30 آذر 94 ، سود 2 ریالی را با رشد بی سابقه 31.866 درصدی به 959 ریال جهش داده و مدت ها مورد توجه سهامداران بوده و هست.

این شرکت درحالی با رویدادهایی چون افزایش سرمایه 67 درصدی سال گذشته، عدم فروش عرصه و اعیان دو کارخانه و سپس یک کارخانه دیگر، عرضه بلوکی سهام توسط ایران خودرو ، رشد خیره کننده 250 درصدی قیمت سهام طی دوره اول دی تا اوایل اسفند (از 138 به 483 تومان) و... مواجه شده بود که اخیرا" با تغییر مدیرعامل و عضو هیات مدیره روبرو شده است.

براساس این گزارش، در این تغییر فضل اله جمالو به نمایندگی از لیزینگ سمند جانشین علیرضا ساجی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شده است.

جمالو پیش از این عضو هیات مدیره شرکت مگاموتور، رئیس هیات مدیره شرکت رنوپارس ، مدیرعامل سایپا پرس و مدرس دانشگاه بود.

همچنین مهدی توکلی کاشی از طرف سرمایه گذاری سمند جانشین محمود شیعی و عضو هیات مدیره موظف این شرکت 25 میلیارد تومانی شده است.

"خوساز" اولین سود هر سهم سال جاری را 51 ریال پیش بینی کرده و با توجه به قیمت 468 تومانی دیروز ، دارای P/E بیش از 91 مرتبه ای است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا