بانک مهر اقتصاد از کارکنانی جوان، متعهد و ارزشی برخوردار است

بانک مهر اقتصاد از کارکنانی جوان، متعهد و ارزشی برخوردار است

استاندار خراسان جنوبی در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در این استان، گفت: بانک مهر اقتصاد از کارکنانی جوان، متعهد و ارزشی برخوردار است.

 به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار – استاندار خراسان جنوبی - با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های مناسبی که در بانک مهر اقتصاد وجود دارد باید تلاش کنید تا راهکارهای بهتری برای تسریع در پرداخت تسهیلات صورت گیرد.

 
خدمتگزار با بیان اینکه منابع بانک‌ها سپرده های مردم هستند، افزود: بانک‌ها باید این منابع را به گونه‌ای مدیریت کنند که به سمت ایجاد اشتغال و رونق تولید به کار گرفته شود چرا که با رونق تولید رشد، شکوفایی اقتصادی صورت می‌گیرد.

 
وی با تاکید بر توجیه مشتریان قبل از انعقاد قرارداد و مشخص شدن محل مصرف تسهیلات، تصریح کرد: اگر چه بانک‌ها برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی اقدام به پرداخت تسهیلات به صاحبان این واحدها می‌کنند اما باید در ادامه کار نیز نگاه حمایتی داشته باشد تا منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی نوپا نشود.

 
خدمتگزار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: بانک‌ها نقش مهمی در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند.

 
در ادامه، محمد غلامی - رئیس اداره امور شعب خراسان جنوبی - ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این بانک در راستای بانکداری اسلامی اظهار داشت:  بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی در سال گذشته در مجموع یک‌هزار و 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه و سایر عقود به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده که از این میزان مبلغ 350 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و 910 میلیارد ریال سایر عقود بوده است.

 
غلامی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده توسط بانک در استان در زمینه‌های حمایت از اشتغال، تولید، مسکن، اقتصاد مقاومتی و سایر بخش‌ها بوده است، تصریح کرد: از مجموع تسهیلاتی که در سال گذشته توسط بانک مهر اقتصاد استان خراسان جنوبی پرداخت شده 90 میلیارد ریال در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 315 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مهر اقتصاد پرداخت شده است، ‎خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات به یکهزار و 683 نفر ارائه شده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا