رييس شوراي هماهنگي بانك هاي دولتي؛

اولویت بانک ملی افزایش اشتغال جوانان + عکس

اولویت بانک ملی افزایش اشتغال جوانان + عکس

اولویت امسال ما این است که از صنایع کوچک و متوسط که اشتغال زایی وسیعی دارد، حمایت کنیم.

اولویت امسال ما این است که از صنایع کوچک و متوسط که اشتغال زایی وسیعی دارد، حمایت کنیم.
 

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از پارسینه، مراسم تودیع دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل سابق و معارفه محمدرضا حسین‌زاده مدیر عامل جدید بانک ملی ایران با حضور دکتر علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، جمعی از مسئولان اقتصادی و بانکی کشور و همچنین مدیران ارشد بانک ملی ایران در سالن همایش حافظ این بانک برگزار شد.

در این مراسم دکتر طیب‌نیا ضمن تقدیر از دکتر همتی اظهار داشت: مدیر عامل بانک ملی ایران باید شخصی باشد پاکدست و این پاکدستی را به اثبات رسانده باشد و امروز خوشحالم که آقای حسین‌زاده این مسیر صعود را از سطح مسئولیت‌های شعب تا رده‌های مدیریتی بانک طی کرده و به بالاترین رده این بانک که همان مدیریت عاملی است، رسیده‌اند. وی از خانواده نظام بانکی است و به مسائل بانکداری تسلط دارد.

محمد رضا حسین زاده مدیر عامل جدید بانک ملی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه مدیر عامل بانک ملی رئیس شورای عالی هماهنگی بانک های دولتی است؛ برنامه شما برای اشتغال جوانان چیست، گفت: اولویت امسال ما این است که از صنایع کوچک و متوسط که اشتغال زایی وسیعی دارد حمایت کنیم. او خاطرنشان کرد: قطعا اگر این اتفاق بیفتد که خواهد افتاد انشاالله جوانان بیشتری مشغول کار خواهند شد و امیدواریم تلاش ها نتیجه دهد.

حسین زاده با اشاره به معوقات بانکی گفت: در خصوص معوقات بانکی همانطور که وزیر اقتصاد گفتند، بانک ملی کارنامه خوبی دارد و تجربه های مثبتی کسب کرده است. بنابراین امسال نیز با همت هر چه تمام تر این مسیر را ادامه می دهیم. مدیرعامل بانک ملی در پایان گفت: سعی داریم که معوقات بیشتری را وصول کنیم تا شرایط مالی بانک بهتر و مستحکم تر شود.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا