پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده کدام‌اند؟

پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده کدام‌اند؟

در میان نیازمندی‌های آگهی‌شده سومین روز هفته، بازاریاب آگهی، بازاریاب مسکن، مهندس عمران و معماری، راننده آژانس، پیک موتوری، بازاریاب بیمه، نگهدار کودک و سالمند و فروشنده پوشاک در زمره پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده قرار دارند.

در یکی از آگهی‌ها یک گروه رسانه‌ای معتبر جهت آشنایی کسب‌وکارهای مختلف با رسانه‌های چاپی و دیجیتال در امور تبلیغات، از تعدادی افراد فعال و باانگیزه، با درآمد ماهانه سه تا 15 میلیون تومان دعوت به همکاری کرده است.

 
به گزارش اقتصادنیوز، در یکی دیگر از آگهی‌ها از سه نفر جوان مهندس عمران و معماری با روابط عمومی بالا با درآمد ماهانه بالای پنج میلیون و همچنین در آگهی دیگری از یک مهندس عمران و معماری با درآمد ماهانه هفت میلیون تومان دعوت به کار شده است.

 
در بخش مسکن بازاریاب مسکن با درآمد 5 تا 10 میلیون تومان همچنان جزو پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده قرار دارد. همچنین در بخش بازاریاب بیمه، یک شرکت خدمات بیمه از پنج نفر بازاریاب بیمه با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با بیمه و پورسانت دعوت به همکاری کرده است.

 
در بخش پیک موتوری، یک شرکت از تعدادی پیک موتوری جهت تحویل قطعات خودرو در سطح تهران و با درآمد ماهانه 5.5 میلیون تومان اعلام نیازمندی کرده است. همچنین در تعداد زیادی از آگهی‌ها پیک موتوری با درآمد روزانه 100 هزار تومان به چشم می‌خورد.

 
همچنین راننده آژانس جهت هر سه شیفت با درآمد ماهانه چهار تا پنج میلیون تومان، راننده وانت‌پیکان و وانت‌نیسان با درآمد ماهانه سه تا 4.5 میلیون تومان در برخی از آگهی‌ها همراه با بیمه یکی دیگر از نیازمندهای پردرآمد آگهی‌‌شده هستند.

 
در چندین آگهی نگهدار کودک و سالمند با درآمد دو تا سه میلیون و 600 هزار تومان و در برخی موارد همراه با بیمه به چشم می‌خورد. همچنین فروشنده پوشاک با درآمد بالای سه میلیون تومان همراه با آموزش حرفه‌ای یکی دیگر از نیازمندی‌های پردرآمد سومین روز هفته است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا