اختصاص 70 درصد ظرفیت تولید فولاد سبا به تولید ورق با ضخامت 2 میلیمتر

اختصاص 70 درصد ظرفیت تولید فولاد سبا به تولید ورق با ضخامت 2 میلیمتر

در خرداد ماه سال جاری، 70 درصد محصولات توليدی اين واحد براساس برنامه فوق با بهره مندی از تلاش کارکنان اين مجتمع و با ضخامت 2 ميليمتر اختصاص خواهد يافت که در مقايسه با سال 94 که 5درصد محصولات براساس اين ضخامت توليد شدند، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

 

به گزارش نرخ باکس، احمد احمديان مدير مجتمع فولاد سبا با اعلام خبر توليد ورق با ضخامت 2 ميليمتر در اين مجتمع، گفت: در راستای اهداف استراتژيک شرکت فولاد مبارکه و پاسخگويی به نياز مشتريان از سال 94 در مجتمع فولاد سبا توليد ورق عرض 1250 و 1000 ميليمتر و با ضخامت 2 ميليمتر برنامه ريزی گرديد.
وي افزود: در خرداد ماه سال جاری، 70 درصد محصولات توليدی اين واحد براساس برنامه فوق با بهره مندی از تلاش کارکنان اين مجتمع  و با ضخامت 2 ميليمتر اختصاص خواهد يافت که در مقايسه با سال 94 که 5درصد محصولات براساس اين ضخامت توليد شدند، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.
احمديان در ادامه به کاربرد اين نوع ورقها در کارخانجات لوله و پروفيل و نورد سرد اشاره نمود و گفت: توليد ورق های با ضخامت پايين علاوه بر تأمين نياز بازار و توسعه سبد محصولات، جلوگيری از واردات اين نوع محصول و خروج ارز از کشور را به همراه خواهد داشت، ضمن اين که کسب دانش فنی توليد اين نوع ورقها يکی از مزيتهای رقابتی برای توليد کنندگان ورقهای فولادی به شمار می آيد، به همين منظور افتخار بزرگی در کارنامه فولاد مبارکه و همچنين مجتمع فولاد سبا با توليد اين نوع ورقها بدست آمده است.
وی در پايان از حمايت های مدير عامل، معاونين و مديريت های شرکت و تلاش کليه کارکنان فولاد سبا در تحقق اين موفقيت بزرگ تشکر و قدردانی نمود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا