برای سال مالی 95 اصلاح شد:

تعدیل سنگین 806 درصدی سود یک سهم نوسانی و کوچک/ در انتظار توضیح مدیر

تعدیل سنگین 806 درصدی سود یک سهم نوسانی و کوچک/ در انتظار توضیح مدیر

شرکت نوسانی و کوچک شیشه و گاز با اصلاح بودجه سال جاری، دست به تعدیل سنگین و خیره کننده 806 درصدی سود هر سهم زد که از قرار معلوم غیر عملیاتی و ناشی از محاسبه زمین ها است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت شیشه و گاز از تک سهم های نوسانی حاضر در بورس است که طی سال جاری با رشد 45 درصدی قیمت از 388 تومان اول سال به 563 تومان 29 اردیبشهت و قبل از توقف نماد برای مجمع عادی به طور فوق العاده رسیده است.

براساس  این گزارش، "کگاز" با سرمایه 25 میلیارد تومانی دارای سه سهامدار حقوقی و شامل گسترش پایاصنعت سینا با 51 درصد، سرمایه گذاری ملی ایران با 16.8 و بنیاد مستضعفان با 7.6 درصد مالکیت است.

این شرکت در حالی پیش از این اولین سود سال مالی اسفند جاری را 257 ریال پیش بینی کرده بود که در اصلاحیه ایی ، این متغیر مهم را با رشد خیره کننده 806 درصدی به 2328 ریال افزایش داده که از قرار معلوم غیر عملیاتی و ناشی از محاسبه زمین ها است.

دی سال گذشته سعید بیات مدیرعامل این شرکت با اعلام توضیحاتی درباره افزایش تولید و عرضه سهام حق تقدم استفاده نشده ، شایعه فروش زمین مهرآباد را تکذیب کرده بود.

به این ترتیب باید منتظر ارایه توضیحات مدیران این شرکت کوچک و تولید کننده شیشه های مظروف مانند بطری نوشیدنی بود. محصولات بلور و بطر این شرکت با برند شوگا شناخته می شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا