توسط مدیرعامل تامین سرمایه نوین اعلام شد:

جزییات اولین پذیره نویسی سهام 100تومانی در سال 95 با 1.5 میلیارد سهم ثامن

جزییات اولین پذیره نویسی سهام 100تومانی در سال 95 با 1.5 میلیارد سهم ثامن

مدیرعامل تامین سرمایه نوین جزییات اولین پذیره نویسی سهام ۱۰۰ تومانی در سال ۹۵ که مربوط به ۱.۵ میلیارد سهم شرکت در شرف تاسیس اعتباری ثامن است را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی نادی قمی درباره اولین پذیره نویسی سهام 100 تومانی در سال 95 که مربوط به 1.5 میلیارد سهم شرکت در شرف تاسیس اعتباری ثامن است ، اظهار داشت: این شرکت با هدف انجام عملیات سپرده‌پذیری و اعطای تسهیلات و ارائه خدمات بانکی در تمامی بخش‌های اقتصادی که در اساسنامه شرکت  آمده و قوانین و مقررات بانک مرکزی به آن اجازه می‌دهد،  پذیره نویسی و تاسیس می‌شود.

وی که به عنوان مشاور عرضه این پذیره نویسی قبول سمت کرده، توضیح داد: تمام سرمایه 300 میلیارد تومانی شرکت به صورت نقد است و آورده غیرنقد وجود ندارد . 50 درصد از سهام شرکت توسط مؤسسان تعهد شده و موسسان هیچگونه مزایایی برای خود در نظر نگرفته‌اند.

وی در خصوص این عرضه گفت: این عرضه در فرابورس ایران و از طریق کارگزاری های آن انجام می شود که اشخاص حقیقی اجازه دارند حداقل 500 سهم و حداکثر 10 هزار سهم و اشخاص حقوقی حداقل 500 سهم و حداکثر 30 هزار سهم  را از طریق پذیره نویسی خریدار کنند.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین افزود: پذیره‌نویسی از روز چهارشنبه 12 خرداد آغاز و تا 21 خرداد به ‌مدت 10روز ادامه خواهد داشت اما چنانچه سقف سرمایه تعیین‌شده قبل از انقضای مهلت پذیره‌نویسی تکمیل و وجوه مربوطه تأمین شود، عملیات پذیره‌نویسی متوقف می‌شود.

نادی قمی در خصوص چگونگی پذیره‌نویسی توضیح داد: این پذیره نویسی به قیمت اسمی یعنی هر سهم 100 تومان انجام می‌شود و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده برای پذیره‌نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال در فرابورس ایران با رعایت نسبت‌های حداقلی و حداکثری اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست خود را تکمیل و وجوه لازم را به حساب کارگزار واریز کنند.

مشاور عرضه شرکت اعتباری ثامن افزود: متقاضیانی که فاقد کد سهامداری (در سامانة معاملات بورس و فرابورس) هستند، باید حداقل سه روز قبل از شروع پذیره‌نویسی با مراجعه به شرکت کارگزاری مورد نظر خود با ارائه مدارک نسبت به اخذ کد سهامداری اقدام کنند تا در روز عرضه با مشکل روبهرو نشوند؛ چون با توجه به اینکه پذیره‌نویسی سهام شرکت از طریق سامانه معاملات فرابورس ایران انجام می‌شود، بنابراین خرید سهام برای متقاضیان پذیره‌نویسی بر اساس اولویت تاریخ و ساعت ارائه سفارشات خرید از طریق شرکت‌های کارگزاری فرابورس ایران در سامانه معاملاتی انجام می شود.

نادی قمی با اشاره به اینکه عامل شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین است، ادامه داد: به منظورحصول اطمینان از تکمیل پذیره‌نویسی تمامی سهام در نظر گرفته شده برای عرضه عمومی، شرکت اعتباری ثامن سهامی عام در شرف تأسیس، تأمین سرمایه نوین تعهد پذیره نویسی این شرکت را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا