از فردا به مدت ۱۰ روز در فرابورس آغاز می شود:

پذیره نویسی سومین اوراق اجاره ماهان با ۲۱۰ میلیارد تومان و سود ۲۱ درصدی

پذیره نویسی سومین اوراق اجاره ماهان با ۲۱۰ میلیارد تومان و سود ۲۱ درصدی

شرکت هواپیمایی ماهان برای سومین بار اقدام به پذیره نویسی اوراق اجاره می کند که شامل ۲۱۰ میلیارد تومان و با نرخ سود ۲۱ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت هواپیمایی ماهان در حالی اولین صکوک اجاره بازار سرمایه را اسفند 89 به مبلغ حدود 30 میلیارد تومان و با نرخ سود 20 درصدی منتشر کرد که شهریور سال 90 هم برای دومین بار اقدام به انتشار بیش از 91  میلیارد تومان صکوک با نرخ سود 17 درصدی و برای خرید 5 فروند هواپیما کرد.

براساس این گزارش، این شرکت بعد از کمتر از 5 سال برای سومین بار در صدد عرضه صکوک اجاره تازه ای برآمده که از فردا یکشنبه به مدت 10 روز در فرابورس پذیره نویسی می شود.

این اوراق شامل 210 میلیارد تومان با نرخ سود 21 درصدی ، سررسید 4 ساله و پرداخت سود هر سه ماه یکبار و مشتمل بر دو میلیون و 100 هزار ورقه به قیمت هر ورقه 100 هزار تومان است که برای خرید دو فروند هواپیمایی ایرباس 340 و ایرباس 300-600 از طریق کارگزاری بانک شهر و با امکان خرید از کارگزاران فرابورس عرضه می شود.

ارکان این اوراق هم شامل تامین سرمایه آرمان به عنوان متعهد پذیره نویسی و بازارگردان، بانک شهر به عنوان ضامن، . موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان حسابرس هستند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا