اظهاراتی تکان‌دهنده در مراسم گرامیداشت روز معدن

اظهاراتی تکان‌دهنده در مراسم گرامیداشت روز معدن

گروه معادن - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهارات تکان دهنده ای را در مراسم هفتمین گرامیداشت روز معدن مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، بخشی از اظهارات تکان دهنده دکتر رضا صراف، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم هفتمین گرامیداشت روز معدن به شرح زیر است:

- دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه امیرکبیر مدیون دکتر محلوجی و مرحوم دکتر سلیمی است و به همت آنها ساخته شد. متاسفانه قدر چنین انسانهای ارزشمندی را تنها بعد از مرگ آنها می دانیم.

- فارغ التحصیلان دانشگاه پلی تکنیک در خارج از کشور عزیزند اما در داخل ...

- در دوران اصلاحات به معاون اول رییس جمهور دکتر عارف گفتم تنها کالای صادراتی ایران که تقاضا برای آن هر روز بیشتر شده فارغ التحصیلان برتر کشور است.

- من واقعا ناراحتم و خوشحال نیستم وقتی می بینم فارغ التحصیلان برتر کشور مایوسند و برای پیدا کردن کار به این در و آن در می زنند. جگرم از این بابت آتش می گیرد.

- اعتبار دانشگاه امیرکبیر به دانشجویان آن است والا خود دانشگاه ساختمانی بیش نیست.

- چرا خارجی ها بچه ها و فارغ التحصیلان ما را راحت می برند. از این بابت هم خوشحالم و هم باید خون گریه کنیم. نیروی انسانی ماهر در کشور نباشد به هیچ کجا نمی رسیم.

- حرفهای تلخی زدم اما دارو هم تلخ است و باید خورد تا درمان شد.

- آرزو دارم دانشجویان و فارغ التحصیلان روزی بر اوج عظمت بنشینند و در همه بخشهای کشور از جمله صنعت حکمفرمایی کنند.

- بیش از 40 سال در دانشگاه جز با خنده بچه ها سر نکردم و امیدوارم قدر آنها را بدانیم.

- دانشگاه امیرکبیر و پلی تکنیک میراث میرزا تقی خان امیرکبیر است اما پلی تکنیک هم اکنون تنها ترجمه ای از آن میراث بزرگ است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا