بیش از 50 درصد کیفیت نان به آرد بستگی دارد

بیش از 50 درصد کیفیت نان به آرد بستگی دارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور گفت: بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته 51 درصد کیفیت نان مربوط به آرد و 41درصد آن مربوط به مهارت نانوا و ابزارآلات است.

 

رمضان کامران‌ پی در جلسه شورای آرد و نان فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ، اظهار کرد: به عنوان متولی تنظیم بازار مکلف به توزیع و تحویل آرد یارانه‌ای در درب نانوایی‌ها می‌باشیم.
وی عدم دسترسی به موقع نانوا به آرد خریداری شده را قابل رضایت ندانست و افزود: باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که روند توزیع آرد در شهرستان فومن به نحو مطلوب صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور با تاکید بر افزایش تعامل و ارتباطات نانوایان با اتحادیه و اداره صنعت و معدن خاطرنشان کرد: برای سه هزار و 700 نانوایی استان با ثبت اطلاعات در سامانه شرکت غلات و بانک سپه و...کارت هوشمند صادر شده است.
وی بر ثبت و اطلاعات دقیق در سامانه و تطابق اطلاعات تاکید کرد و گفت: یارانه نان بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه پرداخت می‌شود، ثبت اطلاعات در سامانه مانع از بروز بسیاری از مشکلات می شود.
کامران پی با بیان اینکه تمام تلاشمان تهیه و ارائه گندم‌های باکیفیت و مرغوب به کارخانجات است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها در سال 95 بر مبنای تحویل گندم ثابت به کارخانجات است؛ چرا که عمل آوری گندم‌های مختلف سخت و دشوار است.
وی تعداد واحدهای سنتی نان در ایران را صد هزار واحد برشمرد و یادآور شد: اولین شرط ارائه آرد به نانوایی‌ها پروانه کسب است.
کامران پی با اشاره بر اینکه در حالت ایده آل نانوایی‌ها باید از سیلو برخوردار باشند، متذکر شد: بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته 51 درصد کیفیت نان مربوط به آرد و 41درصد آن مربوط به مهارت نانوا و ابزارآلات است.
وی ادامه داد: محل ذخیره آرد، بهداشت محیط و شرایط نگهداری آرد نیز در کیفیت نان اثرگذار است.
کامران پی با بیان اینکه همه تلاش‌ها باید در راستای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین گندم‌ها به کارخانجات باشد، اظهار کرد: 10 درصد گندم کشور در منطقه هفت تولید می‌شود و از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا