معاون وزير صنعت در گفت وگو با ايرنا:

تمايل جهان به همكاري و تعامل با ايران كاملا مشهود است

تمايل جهان به همكاري و تعامل با ايران كاملا مشهود است

تبريز- ايرنا- معاون وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حضور وزير تجارت اسپانيا در ايران و امضاي تفاهم نامه، گفت: بر اساس اين تفاهم نامه مقرر شد بدون گذاشتن وثيقه، فاينانس براي تجار دو طرف ايجاد شود و اين نشان دهنده تمايل جهان به تعامل با ايران است.

حسين اسفهبدي سه شنبه شب در حاشيه بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، لوازم و مصالح ساختماني در تبريز به خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: بعد از توافق هسته اي ايران اعتماد تجاري و سرمايه گذاري كشورهاي خارجي در ايران بطور قابل ملاحظه اي بالا رفته و كشور ايتاليا نيز همين پيشنهاد را در خصوص فاينانس به ايران داده است.
مديرعامل شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي با اشاره به تمايل جهان به همكاري و تعامل با ايران اظهار كرد: امروز دنيا دريافته كه ايران نه به دنبال جنگ و نه التهاب آفريني، بلكه مصمم است با صلح و دوستي با دنيا كار كند.
اسفهبدي ادامه داد: حضور هيات هاي مختلف تجاري در كشور نشان دهنده بالا رفتن اعتماد به شركت هاي ايراني در حوزه تجاري و سرمايه گذاري بعد از حصول توافق هسته اي است.
وي گفت: احساس امنيت و آرامشي كه بعد از برجام نسبت به ايران در سطح جهاني حاصل شده، اوضاع و روند جاري در عرصه بين المللي را براي شركت هاي ايراني بسيار مناسب كرده است.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: بدون شك نقش كيفيت ، قيمت و استاندارد را در صادرات كالا نمي توان انكار كرد، اما فضاي ايجاد شده در پسا برجام، شرايط بسيار مناسب تري را براي حضور شركت هاي ايراني در جهان فراهم كرده است.
بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، لوازم و مصالح ساختماني و نوزدهمين نمايشگاه بين المللي حرارتي، برودتي و سيستمهاي تهويه 21 تا 24 ارديبهشت ماه جاري در محل نمايشگاه بين المللي تبريز برگزار مي شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا