معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

قرارداد شركت های شهرك های صنعتی تنها از طریق مناقصه قابل واگذاری است

قرارداد شركت های شهرك های صنعتی تنها از طریق مناقصه قابل واگذاری است

شیراز- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران گفت: با توجه به اینكه شركت های شهرك های صنعتی مبتنی بر درآمد و هزینه هستند در سال 95 هیچ یك از قراردادهای متعلق به این شركت ها از طریق استعلام قابل واگذاری نیست بلكه همه قراردادها تجمیع و در قالب مناقصه واگذار خواهد شد.

علی یزدانی یكشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان فارس در شیراز افزود: خُرد كردن پروژه ها یعنی آسیب رساندن به عمران شهرك ها، افزایش قیمت تمام شده و كاهش نظارت بر اجرای پروژه ها.
وی ادامه داد: برای ارتقای سلامت اداری، همه پروژه های اجرا شده در سال 94 در شهرك های صنعتی كشور از نظر كمی و كیفی بازرسی می شوند.
یزدانی اظهار كرد: این موضوع نشانه عدم صحت اجرای این پروژه ها نیست بلكه حاكی از اعمال نظارت عالیه به عنوان سازمان مركزی بر اجرای پروژه هایی است كه بیش از 10 هزار میلیارد ریال از منابع كشور در این راه هزینه شده است.
رئیس سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران در بخش دیگری از مطالب خود گفت: تكریم ارباب رجوع و صنعتگران از ماموریت های مهم شركت های شهرك های صنعتی در سراسر كشور است اما این تكریم در شهرك های صنعتی به معنای گذاشتن یك میز، سماور آب جوش و چای نیست بلكه بدان معناست كه آنها را به محاكم قضایی نكشانیم و از همه ظرفیت ها برای حل مشكلات این سرمایه گذاران بهره گیریم.
یزدانی ادامه داد: ارجاع سرمایه گذار به هیات های داوری و سپردن آنها به محاكم قضایی مغایر با حركت در مسیر توسعه صنعتی كشور است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به نامگذاری سال 95 به نام 'اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل' گفت: همه ویژگی هایی كه برای مقاوم سازی اقتصاد و عزت كشور لازم است در سیاست های اقتصاد مقاومتی گنجانده شده است و تامین كننده دیدگاه های همه افراد با نگرش های مختلف سیاسی و ارزشی است.
وی اظهار كرد: در سال 95 حتی یك روز فرصت برای ادامه خدمت و حل مشكلات مردم را نباید از دست دهیم.
در این آیین، شاپور قنبری كه پیش از این مسئولیت هایی از جمله مدیرعاملی شركت شهرك های صنعتی استان كرمانشاه را برعهده داشت، به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شركت شهرك های صنعتی استان فارس معرفی و از خدمات های علی صداقت پور مدیرعامل پیشین این شركت تقدیر شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا