تشکر از مهربانی عزیزان/ زمان مراسم یادبود مادر بزرگوار مدیرمسئول بورس پرس

تشکر از مهربانی عزیزان/ زمان مراسم یادبود مادر بزرگوار مدیرمسئول بورس پرس

ضمن تشکر خالصانه از مهربانی همه عزیزان که در سوگ از دست دادن مادر بزرگوار و مومنه مدیرمسئول بورس پرس همراهی کردند، زمان مراسم یادبود این نگین زندگی و وجود با برکت اعلام می شود.

همه از اوییم و به سوی او باز می گردیم

سه شنبه شب هفته پیش بود که مادر همیشه مهربان ، مومنه و بزرگوارم با دهانی روزه و از قبل آگاه به پرواز آسمانی، دعوت حق را لبیک گفت و آسان و راحت، جان به جان آفرین تسلیم کرد و محشور ائمه اطهار و امامان و معصومین ، پدر عاشق و خواهر بی نظیرم شد و آرام گرفت.

در این رویداد ناگهانی و حق ، بسیاری از دوستان و همراهان همیشه مهربان با حضور در مراسم تشیع ، سوم و هفتم و با قبول زحمت و رنج سفر به شهرستان بندرانزلی ، تماس تلفنی ، ارسال پیامک و پیام تسلیت در تلگرام ، موجب تسلی خاطر من و خانواده ام شدند که زبان قاصر است از بیان کلماتی در باب جبران و تشکر.

با این همه جا دارد از طرف این حقیر و برادران و خواهران داغدارم از تک تک همه همراهانی که در این روزهای سخت قدمی برداشتند و در غم ما شریک شدند، تشکر خالصانه داشته باشم و از خداوند متعال خواهان طلب مغفرت و آمرزش برای همه رفتگان عزیزان باشم و امیدوار باشم تا شاید توفیق حضور در شادی های همه شما بزرگواران نصیبم شود.

در این میان به اطلاع می رساند مراسم یادبود این نگین زندگی و وجود بابرکت از ساعت 16:30 تا 18 عصر روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار می شود.

حضور گرمتان در این مراسم یادبود را ارج می نهیم و امید است با تشریف فرمایی خود روح آن مرحومه و همه مادران آسمانی را شادمان فرمائید.

دکلمه ای برای همه مادران آسمانی

بانگ حزین رحل بر بستن و کوچ همیشگی مادران به آسمان را فرشته ها نیک می شناسند که گاهِ رفتن مادران، از دنیای دیگر به زمین می آیند تا خود، آرام و باشکوه، بدرقه گوی فرشتگان زمین شوند.

گاه رفتن مادران که فرا می رسد، زمین از اندوه همیشگی فرزندان و یادگارانِ مادری که رفت ، حزین، سیاه بر تن می کِشد و آسمان، بی دریغ می بارد. واژه ها، ذره ذره آب می شوند و لابلای اشک های بی امان مان ذوب می کنند.

فرشتگان نجواکنان، آرام، به زمین می آیند و بوسه بر دستان خسته مادران می نشانند و این بهشت زیر پای فرزندان را به آن بالا، بالای ابرها و آسمان پاک می برند.

آری؛ بانگ حزین رحل بر بستن و کوچ همیشگی مادران به آسمان را فرشتگان نیک می شناسند.

باشد که خداوند بخشنده و مهربان در آن دنیای ابدی محشور شدن در کنار مادران و پدران را نصیبمان کند.

علی رضایی زاده / مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری بورس پرس

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا