حضور شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در ایام برپایی این نمایشگاه در غرفه ارکان بازار سرمایه واقع در سالن 9-8 شماره 123 از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.


 

 

شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از روز پنجشنبه 16 الی روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور می باید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در ایام برپایی این نمایشگاه در غرفه ارکان بازار سرمایه واقع در سالن 9-8 شماره 123 از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

این شرکت متولی انتشار اوراق بهادر صکوک در بازار سرمایه جهت تامین مالی شرکت ها است، که در یک سال گذشته مبلغی بیش از 14800 میلیارد ریال برای شرکت ها تامین مالی نموده است، همچنین با توجه به تاکیدات وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بر گسترش سهم بازار اوراق بدهی در بازار سرمایه و نظام تامین مالی کشور این تعداد و ارقام همچنان رو به رشد است.

همچنین لازم به ذکر است که بیش از 20000 میلیارد ریال درخواست انتشار اوراق صکوک در حال حاضر در دست بررسی است که همچنان تعداد متقاضیان واجد شرایط در حال افزایش است و شرکت مدیریت دارایی مرکزی آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان و صاحبان صنایع جهت تامین مالی در بازار سرمایه از طریق انتشار اوراق بدهی صکوک است.

حضور شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه در کنار شرکت های معتبر نفتی، تولید کنندگان و صنعتگران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، فرصت مغتنمی را برای ایجاد همکاری متقابل در بازار سرمایه جهت تامین مالی شرکت ها فراهم می کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا