براي شركت در يك همايش بين المللي

هيات ايراني به رياست قائم مقام وزير صنعت ، معدن و تجارت وارد بيروت شد

هيات ايراني به رياست قائم مقام وزير صنعت ، معدن و تجارت وارد بيروت شد

بيروت – ايرنا – هيات تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران به رياست « مجتبي خسروتاج» قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت براي شركت در همايش بين المللي « بررسي ظرفيت لبناني هاي مقيم خارج از لبنان» صبح چهارشنبه وارد بيروت شد.

به گزارش ايرنا ، هيات ايراني كه از سوي « محمد فتحعلي» سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان مورد استقبال قرار گرفت، در نشست ( پنل) ويژه معرفي ايران به لبناني هاي مقيم خارج از اين كشور شركت و توانمندي هاي ايران در زمينه هاي مختلف اقتصادي ، گردشگري، صنعتي ، تجاري ، فني و مهندسي را تشريح خواهد كرد.
نمايندگاني از بخش سرمايه گذاري وزارت صنعت ، معدن و تجارت، سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، بانك توسعه صادرات و بيمه مركزي خسروتاج را در اين سفر همراهي مي كنند.
قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت قرار است در جريان سفر به لبنان با وزيران اقتصاد، صنعت و دارائي لبنان به طور جداگانه ديدار و گفت و گو كند.
همايش ظرفيت بالقوه لبناني هاي مقيم خارج از لبنان به ابتكار وزارت امور خارجه لبنان اين كشور و از فردا به مدت دو روز در بيروت برگزار خواهد شد.
هيات جمهوري اسلامي ايران به دعوت وزارت خارجه لبنان و با برنامه ريزي سفارت جمهوري اسلامي ايران در لبنان از جمله بخش هاي بازرگاني و اقتصادي سفارت در اين نشست حضور يافته است.
ناظران توافق هسته اي بين جمهوري اسلامي ايران و گروه 1+5 و شروع برنامه جامع اقدام مشترك( برجام) و رفع تحريم هاي اقتصادي ظالمانه را از مهمترين عوامل تقاضاها براي حضور هياتي از جمهوري اسلامي ايرن در اين همايش بين المللي دانسته اند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا