مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در پیامی به ماسبت روز کارگر:

کارگران سفیران لایق رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی اند

کارگران سفیران لایق رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی اند

گروه معادن >سنگ آهن - مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر همزمان با روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری در پیامی خطاب به کارگران پرتلاش منطقه، این روز را به این عزیزان تبریک گفت.

به گزارش ماین نیوز، متن این پیام به این شرح است:

دستانت که آیینه تلاش روزگارند، پر برکت باد...

کارگران پرچم داران عرصه ی کار و تلاش و سفیران لایق رشد و توسعه اقتصادی ایران اسلامی اند که برای سربلندی و پیروزی این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در این راستا رشد و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر و هفته بسیج کارگری فرصت مغتنمی است که از همه کارگران زحمت کش ایران عزیز و بالأخص فعالین در منطقه معدنی و صنعتی گل گهر که با اعتقاد راسخ و همت والای خود چرخ های صنعت و معدن این دیار را به گردش در می آورند و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده اند تجلیل و قدردانی شود.

اینجانب به نوبه ی خود این روز را به همه این عزیزان کارگر تبریک و تهنیت گفته و با گرامیداشت هفته بسیج کارگری از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز گام برمی دارند و زمینه ساز شکوفایی بیش از پیش اقتصادی این کشور سربلند هستند قدر دانی مینمایم و سلامتی و توفیق روز افزون آنان را از خداوند متعال مسالت دارم.



ناصر تقی زاده
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا