موج آرامش به بازار پلیمری ها رسید

موج آرامش به بازار پلیمری ها رسید

معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران امروز روند آرامتری را نسبت به هفته گذشته طی کرد.

 

بررسی معاملات امروز تالار پتروشیمی نشان می دهد که پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و پی وی سی ها بیش از کالاهای دیگر مورد توجه بازار قرار داشتند.
به این ترتیب پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ که به میزان ۵۰۰ تن عرضه شده بود ۱۲۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۰۵ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۴۴ تومان رقم خورد؛ این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.
در همین حال پلی استایرن مقاوم که به میزان ۷۵۰ تن عرضه شده بود ۲۴۲۰ تومان تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۵۳۰ تومان و میانگین خرید آن هم ۵ هزار و ۵۹۰ تومان رقم خورد. عرضه ۷۰۰ تنی پلی استایرن معمولی هم ۱۷۸۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۵۷ تومان و میانگین خرید آن هم ۴ هزار و ۵۵۸ تومان رقم خورد.
در گروه پی وی سی ها هم گرید ۶۵ پتروشیمی آبادان که به میزان ۱۲۰ تن عرضه شده بود ۲۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۴۲ تومان و میانگین خرید آن هم ۲ هزار و ۷۷۴ تومان رقم خورد. گرید ۵۷ پتروشیمی آبادان هم که به صورت سلف و به میزان ۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۸ هزار و ۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۰۶ تومان و قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۱۹۷ تومان بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا