ریخته‌گری ۱۲ ذوب متوالی در تاندیش‌های بیلت فولاد خوزستان

ریخته‌گری ۱۲ ذوب متوالی در تاندیش‌های بیلت فولاد خوزستان

گروه صنایع معدنی >فولاد - رکورد ریخته گری متوالی در ماشین بیلت فولاد خوزستان به 12 ذوب متوالی در هر تاندیش رسید.

به گزارش ماین نیوز، مهرداد گدازپور رئیس نسوز تاندیش گفت: دربخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان و با حمایت مدیریت محترم بخش توانسته ایم از تعداد 6 ذوب متوالی در سال 1384 با همت و تلاش همه همکاران محترم به قابلیت ریخته گری 12 ذوب متوالی در هر تاندیش بیلت در سال 1394 دست یابیم که این رکورد باعث افزایش تولید و راندمان ماشین ریخته گری بیلت شده است.

در واحد فولادریزی تاندیش های بیلت بعد از تخلیه مذاب باقی مانده و پاکسازی آنها و نصب 6 عدد نازل و نسوزکاری بدنه و نصب روکش با دستگاه اسپری تاندیش در محوطه آماده سازی تاندیش های بیلت آماده می شوند.

رئیس نسوز تاندیش تاکید کرد: درتمام شرکتهای تولید شمش ریخته گری پیوسته همواره افزایش تعداد ذوب در هر تاندیش به عنوان راه حلی مناسب جهت کاهش هزینه های تولید و افزایش بهره وری ماشین های ریخته گری موردنظر قرار می گیرد. افزایش تعداد ذوب در هر تاندیش بیلت علاوه بر تغییرات فنی در نسوز تاندیش های بیلت، کنترل، دقت و تجربه پرسنل محترم فولادریزی و نسوز را به همراه داشته و از طرفی نشان دهنده توانایی هماهنگی و تامین تعداد ذوب کافی درچرخه عملیات تولید فولادسازی از کوره ها تا ریخته گری مداوم است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا