توسط یک شرکت کارگزاری بررسی شد:

تحلیلی بر درآمد ۹۵ جوجه اردک زشت بازار که مشتری خارجی دارد

تحلیلی بر درآمد ۹۵ جوجه اردک زشت بازار که مشتری خارجی دارد

یک شرکت کارگزاری تحلیلی از درآمد ۹۵ فولاد هرمزگان که به جوجه اردک زشت بازار معروف بوده و از سال گذشته با واگذاری بخشی از سهام به سرمایه گذار خارجی مواجه شده ، ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سهام شرکت 1500 میلیارد تومانی فولاد جنوب هرمزگان درحالی از اسفند گذشته به دلیل مطرح شدن تمایل سرمایه گذاران خارجی برای خرید آن ، با رشد قیمت مواجه شده که 19 فرورین سال گذشته به عنوان دومین عرضه اولیه سال وارد بازار سهام شد اما به دلیل امتناع اکثر سرمایه گذاران مخصوصا" حقوقی ها از خرید 120 تومانی هر سهم در عرضه اولیه و رشد 50 درصدی، قیمت نخستین شگفتی سال را رقم زده بود و به جوجه اردک زشت بازار معروف شده است.

در رابطه با فروش این شرکت به سرمایه گذاران خارجی ، امیرحسین نادری معاون اقتصادی - مالی فولادمبارکه سال گذشته از پیشنهاد خرید بلوکی سهام این شرکت توسط سرمایه گذار خارجی و انجام مذاکراتی خبر داده که تا اسفند به مبایعه ختم نشده بود.

براساس این گزارش، "هرمز" در حالی برای سال جاری 134 ریال زیان پیش بینی کرده که مجتبی ابوالحسنی از واحد تحلیل و مشاوره سرمایه گذاری کارگزاری آراد ایرانیان، برآوردی کارشناسی از درآمد هر سهم سال مالی آن ارایه کرده است:

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا