کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی رونق می گیرد

کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی رونق می گیرد

وزیر نفت در نشستی صمیمانه با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی از عزم وزارت نفت برای رفع مشکلات و موانع فراروی توسعه این بخش خبرداد.

 

بیژن زنگنه، وزیر نفت عصر روز گذشته در حاشیه آیین گشایش دهمین نمایشگاه ایران پلاست در نشستی صمیمانه با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی، تولیدکنندگان و مدیران تعاونیهای پلیمر و پلاستیک، ضمن آگاهی از جزئیات مشکلات و موانع آنها، دستورهای لازم را برای رفع این مشکلات صادر و راهکارهایی برای رونق کسب و کار در این صنایع ارائه کرد.
وزیر نفت نیز در این نشست ضمن بررسی مشکلات مطرح شده افزود: وزارت نفت مصمم است مشکلات و موانع در مسیر فعالیت صنایع تکمیلی پتروشیمی را برطرف کند و در این زمینه هر کاری لازم باشد انجام خواهد داد.
دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بعدازظهر دیروز (چهارشنبه ٢٥ فروردین ماه) با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، جمعی از مدیران ارشد صنعت پتروشیمی و فعالان این صنعت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران به صورت رسمی افتتاح شد.
دهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد «کسب و کار جهانی» و با حضور ٥٠٠ شرکت خارجی و ٤٠٠ شرکت داخلی برگزار شده است؛ آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چک، سوئیس، هلند، دانمارک، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه هستند.
هیئتهای تجاری از کشورهای عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، هند، امارات، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، چین، بنگلادش، سوریه، ارمنستان، تاجیکستان، بلاروس، تونس و کنیا نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا