مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران:

نمی‌توان درباره وقوع سیل در تهران نظر داد

نمی‌توان درباره وقوع سیل در تهران نظر داد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: وقوع سیل بستگی به شدت بارندگی دارد و در حال حاضر نیز نمی توان درباره وقوع سیل در تهران حرفی زد و هیچ چیز در این باره مشخص نیست.

خسرو ارتقایی در گفت گو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه فردا در شورای هماهنگی بحران شهر تهران در شهرداری جلسه ای برای رسیدگی و مدیریت این مساله برگزار می شود، اظهار کرد:در این جلسه تمام مسائل مربوط به سیل و مدیریت آن مطرح و بازبینی می شود.

وی با بیان اینکه وقوع سیل ارتباطی با میزان بارندگی ندارد، ادامه داد: اگر در زمان مشخصی مقدار زیادی باران بیاید منجر به وقوع سیل می شود اما عمدتا در استان تهران این مساله در فصل تابستان رخ می دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در حال حاضر در ارتفاعات مانند فیروزکوه برف می آید که این برف ها در دوره دراز مدت آب می شوند به عبارت دیگر اگر شدت باران به طور معمولی باشد بخشی از آن نفوذ می کند.

ارتقایی با بیان اینکه در استان تهران عموما سیلاب ها در فصل گرما رخ می دهد،اظهار کرد:در حال حاضر نمی توان درباره وقوع سیل در تهران حرفی زد اما قطعا سازمان هواشناسی می تواند به طور دقیق این مساله را پیش بینی و شهرداری نیز آب های سطحی را مدیریت کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا