معاون عمرانی استاندار قزوین:

دولت تدبیر و امید به آبادانی روستاها نگاه ویژه ای دارد

دولت تدبیر و امید به آبادانی روستاها نگاه ویژه ای دارد

قزوین - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به آبادانی روستاها، خاطرنشان كرد: دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی به تحقق موضوع تولید در روستاها اعتقاد راسخ دارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی همزمان با دهه بزرگداشت حساب 100 امام و هفته بنیاد مسكن در دیدار با كاركنان این نهاد در قزوین با اعلام رضایت از روند پروژه های عمرانی در روستاهای استان، افزود: بنیاد مسكن انقلاب اسلامی با استفاده از شیوه های نوین در كیفیت اجرا و سرعت بخشی به پروژه ها پیشرفت های خوبی داشته است.
وی ادامه داد: كارشناسان فنی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی با به روز كردن دانش خود و كیفی سازی پروژه ها در روستاها موجب تحول شده و رضایت اهالی روستاها را كسب كرده اند.
حبیبی با بیان اینكه كار كردن در روستاها به مراتب سخت تر از شهرهاست، تصریح كرد: هزینه های صورت گرفته در روستاها گاهی چند برابر هزینه های شهری است و بنیاد مسكن در واقع یك كار جهادی و بسیجی وار را در پیش گرفته است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، دولت در بحث عمران و آبادانی به روستاها نگاه ویژه ای داشته و روستاها را مركز ثقل اقتصاد مقاومتی می داند.
حبیبی تصریح كرد: طی سال های اخیر خوشبختانه بحث عمران و آبادانی روستاها جدی گرفته شده ولی معیشت روستائیان به عنوان یك حلقه مفقود، همچنان خودنمایی می كند.
وی، علت كوچ روستائیان را تامین نشدن معیشت لازم آنان دانست و گفت: باید متناسب با قابلیت ها و توانمندی های موجود در روستاها برنامه ریزی شود و در این راه نیز مسئولیت مدیران حوزه روستایی بسیار سنگین است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا