معاون استاندار تهران: تكميل پروژه هاي نيمه تمام در اولويت مسئولان استان قرار دارد

معاون استاندار تهران: تكميل پروژه هاي نيمه تمام در اولويت مسئولان استان قرار دارد

تهران – ايرنا – معاون سياسي اجتماعي استانداري تهران گفت: تكميل پروژه هاي نيمه تمام در اولويت برنامه هاي مسئولان استان تهران است.

به گزارش ايرنا ، سيد شهاب الدين چاوشي روز دوشنبه در جلسه مشترك با مسئولان فرمانداري قرچك گفت: رهبرمعظم انقلاب سال جاري را با عنوان اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل نامگذاري كردند و مسئولان موظفند تا برنامه هاي اجرايي خود را بر اساس شعار سال و دست يابي به اهداف و توسعه متوازن جامعه طراحي كنند.
وي افزود: اولويت دولت در سال جاري توليد و اشتغال است و همه مسئولان موظفند حركت خود را به عملي كردن شعار سال و تكميل پروژه هاي نيمه تمام معطوف كنند.
چاوشي اظهار كرد: حفظ وحدت و وفاق ميان مردم و مسئولان، انسجام در عمل و تلاش مجدانه و استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود در منطقه مي تواند بسياري از مشكلات موجود را برطرف و راه توسعه و پيشرفت مناطق را هموار كند.
وي تاكيد كرد: مسئولان وظيفه دارند تا با احصاء مشكلات موجود در مناطق مختلف و اولويت بندي آنان در جهت رفع مشكلات مردم گام هاي اساسي بردارند.
فرماندار قرچك نيز در اين جلسه با اشاره به جايگاه ويژه شهرستان قرچك در استان تهران ، ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار در سايه راه اندازي شهرك صنعتي اين شهرستان را اولويت مسئولان قرچك ياد كرد.
مسعود مرسل پور گفت: راه اندازي شهرك صنعتي قرچك، حمايت از سرمايه گذاران بخش خصوصي، توسعه فعاليت كارگاه هاي كوچك، بسترسازي مناسب جهت ايجاد اشتغال پايدار، سرمايه گذاري و رونق توليد در سطح شهرستان و تشكيل اتاق فكر اقتصادي در شهرستان از جمله اهدافي است كه دست يابي به آنان مي تواند زمينه اجرايي شدن سياست هاي اقتصاد مقاومتي مد نظر مقام معظم رهبري را فراهم كند.
وي تصريح كرد: پيگيري اجرا و تكميل پروژه هاي عمراني شهري و روستايي در اولويت برنامه هاي شهرستان قرچك قرار دارد و تلاش مي شود تا با پشتيباني هاي استانداري تهران طرح هاي ناتمام و پروژه هاي عمراني كه زمينه خدمت رساني به مردم را فراهم مي كند تكميل و مورد بهره برداري قرار گيرد.
شهرستان قرچك با 300 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا