دشمنان درصدد فاصله انداختن بين مردم و دولت هستند

دشمنان درصدد فاصله انداختن بين مردم و دولت هستند

قصرشيرين - ايرنا - فرمانده سپاه نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه گفت: دشمنان با سياه نمايي درصددند تا مردم را نسبت به وضعيت و آينده سياسي كشور بدبين كنند و بين مردم و دولت فاصله بيندازند.

به گزارش خبرنگار ايرنا سردار سرتيپ پاسدار بهمن ريحاني روز دوشنبه در جمع كاركنان سپاه ناحيه مقاومت بسيج سرپل ذهاب اظهار داشت: نفوذ در كشور و تسلط بر منابع انرژي مهمترين هدف دشمنان است و براي مقابله با اين توطئه بايد هوشيار بود.
وي با اشاره به نامگذاري سال 95 به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل افزود: اين نامگذاري توسط رهبر معظم انقلاب اسلامي يكي از بارزترين مؤلفه هاي شكست دشمنان اسلام خواهد بود و منويات رهبري در اين بخش فصل الخطاب است.
وي اظهار كرد: دشمنان در پي نفوذ در اقتصاد و در دست گرفتن قدرت اقتصادي جوامع هستند تا از اين راه بر پيكره آنان لطمه بزنند.
وي با اشاره به برنامه ريزي دشمنان براي احاطه و تسلط بر منابع جوامع افزود: دشمنان در تلاشند تا با افراطي گري در سراسر دنيا بر اوضاع جهان تسلط داشته باشند.
فرمانده سپاه نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه گفت: سپاه پاسداران از جمله نهادهايي است كه وظايف خطيري را در مقابله با دشمنان و حفظ و حراست از كيان مملكت برعهده دارد و در همين راستا بايد بستر ديني و اعتقادي را در جامعه محكمتر كنيم چرا كه وجود اعتقاد قوي اولين فاكتور براي غلبه بر دشمنان است.
سردار سرتيپ پاسدار ريحاني بيان كرد: تنها در صورتي مي توان توطئه هاي دشمنان را خنثي كرد كه از نظر اعتقادي و امر به معروف و نهي از منكر خود را ارتقا دهيم چرا كه خواسته هاي رهبري و مردم از تشكيلات سپاه پاسداران بسيار بالاست.
وي با اشاره به اولويت كاري سپاه در سالجاري افزود: سال 95 بستر امر به معروف و نهي از منكر پررنگتر خواهد شد و براي جذب بيشتر نيروهاي بسيجي يك فضاي آمادگي را ايجاد خواهيم كرد چرا كه قدرتي كه دشمنان از آن هراس دارند علاوه بر تجهيزات و ادوات جنگي حضور يكپارچه بسيجيان در عرصه هاي مختلف است.
وي ادامه داد: در سال 95 اولويت بر جذب نيروهاي بسيج به ويژه در بين خواهران است و علاوه بر رفع تمام كمي و كاستي ها در اين زمينه بايد پايگاه ها، حوزه هاي مقاومت و گردان هاي امام حسين (ع) و بيت المقدس را تقويت كنيم.
سردار ريحاني با تاكيد بر حساسيت شرايط موجود كشور گفت: كشور ما همواره شرايط سخت و حساس بسياري را پشت سر گذاشته و در اين مدت تمام توطئه هاي دشمنان را ناكام و يا منجر به شكست كرد كه همه اين توفيق ها در سايه سار درايت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و اعتقادهاي ملت و عزم و اراده مردم حاصل شده است.
سرپل ذهاب در غرب استان كرمانشاه بيش از 85 هزار نفر جمعيت دارد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا