سانحه رانندگي در بزرگراه آزادگان يك كشته برجا گذاشت

سانحه رانندگي در بزرگراه آزادگان يك كشته برجا گذاشت

تهران- ايرنا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از برخورد يك دستگاه كاميونت با يك دستگاه كاميون سنگين در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در اين حادثه راننده 31 ساله كاميونت بدليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سيد جلال ملكي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ساعت 11:04 امروز حادثه تصادف دو خودرو در مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان ابتداي محله مرتضي گرد به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ايستگاه آتش نشاني به محل حادثه اعزام شدند.
وي ادامه داد: در اين حادثه يك دستگاه كاميونت به هنگام حركت و بدلايل نامشخص با قسمت عقب يك دستگاه كاميون سنگين برخورد كرده و بر اثر اين برخورد قسمت اتاق كاميونت ويران شد.
ملكي با بيان اينكه راننده جوان خودروي كاميونت در بين اتاق ويران شده خودروي خود محبوس شده بود خاطرنشان كرد: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات هيدروليكي قطعات خودرو را برش داده و جسم بي جان اين راننده را خارج كردند.
وي افزود: پس از ايمن سازي محل، آتش نشانان در ساعت 11:47 به اين عمليات پايان دادند و محل در اختيار كارشناسان پليس راهور براي بررسي علت وقوع اين سانحه رانندگي قرار گرفت.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا