استاندار چهارمحال و بختياري:اختيارات شوراهاي اسلامي بايد افزايش يابد

استاندار چهارمحال و بختياري:اختيارات شوراهاي اسلامي بايد افزايش يابد

شهركرد – ايرنا – استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اختيارات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بايد افزايش پيدا كند.

به گزارش ايرنا، قاسم سليماني دشتكي، روز شنبه در نشست با اعضاي شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري افزود:افزايش اختيارات شوراهاي اسلامي، نقش مهمي در سرعت بخشي به روند پيشبرد امور شهري و روستايي دارد.
وي تأكيد كرد: با افزايش قدرت شوراهاي اسلامي، مي توان زمينه ارتقاي مديريت شهري در بخش هاي مختلف عمراني، اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و علمي را فراهم كرد.
سليماني دشتكي با اشاره به مشكلات مالي و اقتصادي دولت در سال گذشته افزود: با وجود اين مشكلات، اما روند اجرايي پروژه هاي عمراني در چهارمحال و بختياري متوقف نشد.
وي تصريح كرد:سال گذشته به منظور ادامه فعاليت پروژه هاي عمراني، اعتبارات مطلوبي از منابع مختلف ملي جذب و در چهارمحال و بختياري هزينه شد.
استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: با آغاز فعاليت دولت يازدهم، تحول فراواني در حوزه هاي مختلف استان و به ويژه در بخش هاي آبرساني، گازرساني، راهسازي، بهداشت و درمان، امور فرهنگي و علمي انجام شد.
وي اضافه كرد: در سال گذشته، 14 هزار ميليارد ريال براي پروژه هاي عمراني و زيربنايي چهارمحال و بختياري تأمين و هزينه شد.
سليماني دشتكي عنوان داشت: سرمايه گذاري در حوزه هاي مختلف، ارتقاي شاخص هاي توسعه اي، افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري و رونق اقتصادي جزو برنامه هاي اولويت دار مديريت ارشد چهارمحال و بختياري در سال جاري قرار دارد.
به گزارش ايرنا، در اين نشست، اعضاي شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري درخصوص پروژه هاي آبرساني، راهسازي و تكميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام، نظرات، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را ارائه دادند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا