برنامه اصولگرایان چهارمحال و بختیاری برای دور دوم انتخابات اعلام شد

برنامه اصولگرایان چهارمحال و بختیاری برای دور دوم انتخابات اعلام شد

شهركرد- ایرنا- رئیس شورای انتخابات اصولگرایان چهارمحال و بختیاری از هماهنگی و تدوین برنامه های این جناح برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مراد كاظمی،روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همانطور كه اصولگرایان در دور اول انتخابات تلاش بسیاری برای افزایش حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای داشتند در این دوره نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به كار برده اند.
وی،خبر از تشكیل اتاق های فكر برای موفقیت اصولگرایان در انتخابات داد و گفت:با تشكیل اتاق های فكر و ساماندهی كمیته های چندگانه در حوزه های مختلف تلاش شده تا كاستی ها و نواقص دور اول انتخابات برطرف و آمادگی بیشتری برای دور دوم ایجاد شود.
كاظمی،با تاكید بر رعایت بی طرفی و امانت داری از سوی مجریان انتخابات، خاطرنشان كرد: انتظار می رود كه مسئولان استان در انتخاب افراد ناظر و مجریان برگزاری انتخابات دقت نظر بیشتری داشته باشند.
وی تصریح كرد:پرهیز از جانبداری از نامزد مشخص و بی طرفی كامل مجریان برگزاری انتخابات می تواند در برگزاری یك انتخابات سالم نقش بسزایی داشته باشد.
از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهركرد و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشیده شده است.
بنابر اعلام وزارت كشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با 10 اردیبهشت در كشور برگزار می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا