امام جمعه شاهرود:جلب اعتماد مردم گام موثردر تحقق اقتصاد مقاومتي

امام جمعه شاهرود:جلب اعتماد مردم گام موثردر تحقق اقتصاد مقاومتي

شاهرود - ايرنا - امام جمعه شاهرود گفت: جلب اعتماد مردم و بكارگيري سرمايه هاي آن ها در فعاليت هاي اقصادي، شكوفايي و توسعه همه جانبه و تحقق اقتصاد مقاومتي را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام محمود ترابي در خطبه هاي نماز جمعه شاهرود در حسينه اعظم قلعه افزود: بر اساس اعلام كارشناسان سرمايه هاي سنگيني نزد مردم است كه با ورود آنها به بازار توليد، نيازي به جلب توجه بيگانگان نيست.
وي با بيان اينكه، سعادت مردم ايران در دست بيگانگان نيست ، افزود: ملت با روحيه خداباوري بر حقوق حقه خود ايستاده و بر مشكلات فايق خواهدآمد.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: ملتي كه بر سر قدرت نظامي خود مذاكره كند عاقبت خوبي را تجربه نخواهد كرد.
وي با اشاره به هزينه هاي سنگيني كه عربستان سعودي براي حمله به مردم مظلوم يمن انجام داده ،گفت: مردم يمن با تكيه بر ايمان خود همچنان مقاومت كرده و چهره كريه سردمداران آل سعود را به جهانيان نشان داده اند.
حجت الاسلام ترابي همچنين گفت: برغم تلاش هايي كه از سوي كشورهاي مرتجع منطقه و صهيونيست ها براي تضعبف جبهه مقاومت انجام مي شود، اين جبهه روزبروز قوي تر شده ولي در عين حال موقعيت مخالفان آنها در غرب آسيا و همچنين تروريست هاي تحت حمايت آنها هم تضعيف شده است.
امام جمعه شاهرود به فرا رسيدن ماه رجب و فضايل اين ماه هم اشاره كرد و گفت: بهره برداري مناسب از فضاي معنوي ماههاي خوب خدا به ويژه ماه رجب ، بركات فراوان داشته و راهكشاي دنيا و آخرت همه است.
ترابي ، سالروز شهادت ، شهيد صياد شيرازي ،آويني و آيت الله صدر را ياد آور شد و گفت: اين شهدا مجموعه اي از زندگاني پرخير و بركت را تا رسيدن به معشوق به منصه ظهور رساندند كه مي توانند الگوي جوانان باشد .
حجت الاسلام ترابي بين دو نماز جمعه و عصر از كتاب فاطمه الزهرا (س) با حضور نويسنده شاهرودي اين اثر رونمايي كرد.
نويسنده اين اثر خواجه مظفري در چهار فصل، زندگاني سراسر خير بانوي دوعالم را به رشته تحرير درآورده و به مقايسه با زندگاني امروز بشر پرداخته است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا