راه‌اندازی اتحادیه‌های صادراتی معدنی در آذربایجان‌ غربی

راه‌اندازی اتحادیه‌های صادراتی معدنی در آذربایجان‌ غربی

گروه معادن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان ‌غربی گفت: امسال اتحادیه‌های صادراتی بخش معدنی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، جعفرصادق اسکندری در نشست تخصصی علوم زمین در ارومیه اظهار داشت: امسال اتحادیه‌های صادراتی بخش معدنی و شرکت‌های صادراتی در بخش صنعتی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ استاندار آذربایجان‌غربی مبنی بر توسعه فعالیت‌های معدنی و با توجه به نقش معادن در توسعه اقتصادی استان و کشور، در برنامه ششم توسعه به این حوزه توجه ویژه‌ای می‌شود.

اسکندری از راه‌اندازی 10 هزار واحد تولیدی راکد در کشور خبر داد و بیان کرد: با تزریق منابع مالی، واحدهای تولیدی غیرفعال استان راه‌اندازی و آغاز به‌کار می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت وجودی معادن، امسال همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش معدن استان در ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر تسهیل واگذاری معادن در امر سرمایه‌گذاری افزود: اگر زیرساخت‌های این امر فراهم شده و اطلاعات و شناخت کافی از وضع موجود انجام پذیرد سبب موفقیت و نتایج مثبت می‌شود.

اسکندری گفت: سال گذشته کار مطالعات ژئوفیزیک هوایی در استان متوقف شد اما امسال با پیگیری‌های جدی با سرعت دنبال می‌شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا