کنفرانس خاورنزدیک و خاورمیانه آلمان با محوریت ایران فردا در برلین برگزار می شود

کنفرانس خاورنزدیک و خاورمیانه آلمان با محوریت ایران فردا در برلین برگزار می شود

تهران-ایرنا- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام کرد: کنفرانس سال 2016 خاور نزدیک و خاورمیانه آلمان با محوریت ایران، فردا (سه شنبه-پنجم آوریل) در برلین برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا، از پایگاه خبری اتاق ایران، کنفرانس یاد شده فرصت مناسبی برای آلمان فراهم می کند تا با نمایندگان اقتصادی ایران و بخش خصوصی برای دستیابی به اطلاعات دست اول در مورد تجارت و همکاری میان دو کشور دیدار کنند.
بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که در ژانویه (دی) گذشته به اجرا درآمد، تحریم های اولیه علیه ایران لغو و طیف وسیعی از فرصت های تجاری جدید برای همکاری با ایران ایجاد شد.
برگزار کننده این کنفرانس، که امسال موضوع همکاری با ایران را بطور ویژه به آن اختصاص داده اند، انجمن خاور نزدیک و خاورمیانه آلمان (NUMOV، نومو) است.
نومو در بیان اهمیت کنفرانس امسال نوشت؛ برچسب «ساخت آلمان» در ایران بسیار محبوب است و جمهوری اسلامی یکی از بزرگ ترین بازارهای خاور نزدیک و خاورمیانه است و در زمان حاضر در تمامی بخش ها، تقاضای بالایی دارد.
«گرهارد شرودر» صدراعظم سابق آلمان نیز که به تازگی به همراه یک هیات بلندپایه از ایران بازدید کرد، رئیس افتخاری مانو است.
کنفرانس یاد شده در ساختمان جدید نامو در برلین برگزار می شود و طبقه اول آن فقط به ایران اختصاص داده شده است.
نخستین نشست کمیسیون مشترک ایران و آلمان پس از 14 سال توقف، قرار است در اردیبهشت 95 با حضور معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان در تهران برگزار شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا