کاهش قیمت های میلگرد در آسیا

کاهش قیمت های میلگرد در آسیا

اغلب کارخانه های چینی عجله ای برای پذیرش سفارش از سوی بازارهای خارجی ندارند زیرا فروش های داخلی سود بیشتری دارد.

 

قیمت های میلگرد معامله شده در آسیا در روز پنجشنبه و برای نخستین بار از 15 مارس تاکنون  کاهش یافت زیرا تعدادی از تجار چینی در پی تضعیف قیمت های داخلی پیشنهادهای صادراتی خود را کاهش داده اند. ارزیابی Platts برای میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر گرید BS500 در حدود 333 تا 343 دلار FOB بود که نسبت به روز چهارشنبه 2.5 دلار کاهش یافت.
اغلب کارخانه های چینی عجله ای برای پذیرش سفارش از سوی بازارهای خارجی ندارند زیرا فروش های داخلی سود بیشتری دارد. یک کارخانه در شرق چین سفارشات خود را در قیمت 335 دلار FOB حفظ کرده است. بقیه کارخانه ها با قیمت 350 تا 355 دلار FOB پیشنهاد می دهند. منبعی نزدیک به یک کارخانه می گوید: اگر قیمت های داخلی بیشتر افزایش یابد کارخانه ها هم پیشنهادهای صادراتی خود را افزایش می دهند.  
یک تاجر اهل شانگهای گفت: او با قیمت 335 دلار CFR معادل 333 دلار FOB خرید کرده است. او می گوید: مشتریانش تمایلی به پذیرش قیمت های بالا ندارند.
پیشنهادهای چین به سنگاپور بیش از 340 دلار CFR سنگاپور است که معادل 338 دلار FOB و 12 دلار در هر تن برای هزینه حمل با کشتی می باشد.
یک تاجر دیگر از شرق چین عقیده دارد، سطوح قیمت قابل معامله برای محموله های ماه می 300 دلار FOB است. او قبول دارد که خریداران  هنوز در مورد خرید با سطوح بالا مردد هستند. برخی خریداران در سنگاپور می گویند؛ به اندازه کافی موجودی دارند و فعلاً نیازی به خرید ندارند.
ارزیابی Platts در روز پنجشنبه برای میلگرد با قطر 18 تا 25 میلمتر در  بازار خرده فروشی پکن 370 , 2 تا 380 , 2 یوآن (367 تا 368 دلار) تحویل درب انبار و 17 درصد مالیات بر ارزش افزوده بود و در یک روز 15 یوآن (2 دلار) کاهش داشت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا