سلطانی مطرح کرد:

توسعه تولید نفت و گاز در میادین مشترک با جذب سرمایه گذار خارجی/لزوم ارائه مشوق برای جذب سرمایه گذاران

توسعه تولید نفت و گاز در میادین مشترک با جذب سرمایه گذار خارجی/لزوم ارائه مشوق برای جذب سرمایه گذاران

میرعباس سلطانی با تاکید برتسریع در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی،گفت:الگوی اقتصاد مقاومتی مبنای اقتصادی در کشور است به دلیل اینکه با نیل به سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

 

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:حفظ و توسعه ظرفیت های تولید نفت و گاز در میادین مشترک از اولویت های اقتصادی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از خانه ملت، میرعباس سلطانی با تاکید برتسریع در نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی،گفت:الگوی اقتصاد مقاومتی مبنای اقتصادی در کشور است به دلیل اینکه با نیل به سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:در سیاست های اقتصادمقاومتی به بخش نفت و گاز توجه شده و دراین راستا بر افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز به منظور اثرگذاری در بازار جهانی نفت و گاز تاکید شده است.

سلطانی افزود: باید برنامه ریزی های وزارت نفت به نحوی باشد که ضمن حفظ ظرفیت های تولید نفت و گاز به بخش توسعه نیز توجه شود.

وی ادامه داد: حفظ  و توسعه ظرفیت های تولید نفت و گاز در میادین مشترک باید از اولویت های اقتصادی کشور باشد.

لزوم ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه گذار در بخش نفت و گاز

سلطانی افزود:باید انگیزه های لازم را برای جذب سرمایه گذار در بخش نفت و گاز ایجاد کرد،البته لازمه انجام این مهم رعایت مقررات و قانون در این رابطه است.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی،یادآورشد:باید چاه های نفتی کشور بازسازی شود و توسعه صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنولوژی های روز صورت گیرد.

گفتنی است؛افزایش ذخایر راهبردی نفت وگاز کشور به منظور اثرگذاری در بازار جهانی نفت و گاز و تأکید بر حفظ و توسعه ظرفیت‌های تولید نفت و گاز، بویژه در میادین مشترک در بند 14 سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا