رئیس سازمان امور مالیاتی:

۹۰درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند

۹۰درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بیش از ۹۰ درصد جامعه ایران از طبقه متوسط هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، سید کامل تقوی نژاد روز دوشنبه در همایش توسعه شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از برنامه ها و اولویت های کاری سازمان امور مالیاتی فرهنگ سازی، ایجاد اعتماد و شفافیت در نحوه پرداخت مالیات و آشنایی کامل مردم با این مقوله مهم اقتصادی، اجتماعی و حتی اخلاقی در جامعه است.

وی تصریح کرد: وصول مالیات از بخش ها و افرادی که توانایی بیشتری دارند و نیز جلوگیری از فرار مالیاتی با استفاده از ابزارهای قانونی و فرهنگ سازی از دیگر برنامه های مهم این سازمان است.

تقوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش ها و درایت تیم مذاکره کننده هسته ای و دولتمردان قدردانی کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان همچنان در حال افزایش است.

وی به گسترش روابط دیپلماسی و مبادلات تجاری، بازرگانی و سرمایه ای در دوران پسا برجام و تمایل روافزون کشورهای مختلف جهان برای ایجاد روابط با ایران اشاره کرد و افزود: اولویت ایران در این راستا نیز جذب سرمایه گذاری و تولید مشترک با نگاه به ظرفیت های داخلی است.

تقوی نژاد به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نامگذاری شعار محوری سال 95 مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: تاکید و اهتمام ویژه رهبری به موضوع اقتصاد مسئولیت و تعهد مسئولان و متولیان امر را در این زمینه دوچندان کرده است.

وی یکی از مهمترین راهکارهای توسعه شهرستان لنده و استان کهگیلویه وبویراحمد را ایجاد همدلی و استفاده مناسب از ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی، آب و گردشگری اعلام کرد.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده مجلس شورای اسلامی، عدل هاشمی منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی نیز در این همایش حضور داشتند.

شهرستان تازه تاسیس لنده با جمعیتی حدود 23 هزار نفر و 86 روستای دارای سکنه در حدود 300کیلومتری جنوب غرب یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا