/یک اتفاق تاسف‌آور و غم‌انگیز/

مرگ عضو نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان در سانحه رانندگی

مرگ عضو نظام مهندسی معدن سیستان و بلوچستان در سانحه رانندگی

گروه معادن - متاسفانه تصادفات سفرهای نوروزی از بین جامعه معدنی کشور نیز قربانی گرفت.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، براساس اطلاعات منتشر شده در برخی از گروه‌های تلگرامی فعال در حوزه معدن مهندس محمد عنایت عضو سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان و تعدادی از خانواده ایشان در سانحه تصادف جان خود را از دست دادند.

آنطور که در برخی کانال‌های تلگرامی عنوان شده است، ايشان اخیرا مقطع كارشناسي ارشد زمين شناسي را در گرايش زمين شناسي مهندسي به پايان رسانده و از موضوع پايان نامه‌ خود دفاع کرده بودند.

در همین حال پایگاه خبری محلی در خبری که مربوط به همین حادثه می‌شود، اعلام کرد: ظهر سوم فروردین ماه در محور مواصلاتی هیرمند – زابل تصادف مرگبار سه خودرو، یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

براین اساس این سانحه ناشی از برخورد دو خودرو تویوتا و زانتیا به خودرو پژو بوده است. این تصادف که در نزدیکی روستای رنده شهرستان هیرمند رخ داده است پنج سرنشین خودرو پژو را به کام مرگ کشاند. در این بین سه فرزند خانواده در هنگام تصادف و پدر و مادر اعضای این خانواده پس ار انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته شاهدان ماجرا در این تصادف تاکنون فقط سرنشینان خودرو پژو به کام مرگ فرو رفته و سرنشینان دو خودرو دیگر به بیمارستان زابل انتقال شدند.

براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در روزهای نخست سال جاری تاکنون بطور متوسط هر ساعت یک نفر در سراسر کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده است.

در همین حال سازمان نظام مهندسی معدن استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی به شرح زیر درگذشت مهندس عنایت را تسلیت گفت:

"انالله و انااليه راجعون
با نهایت تاسف و تاثر

درگذشت جانگداز مهندس محمد عنايت عضو محترم سازمان نظام مهندسي معدن استان سيستان و بلوچستان و تعدادي از اعضاي خانواده ايشان در سانحه تصادف را به بازماندگان محترم و دوستان ايشان و جامعه معدني استان تسليت عرض نموده و از ايزد منان براي ايشان مغفرت و علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل خواستاريم.

سازمان نظام مهندسي معدن استان سيستان و بلوچستان"
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا