پیام نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان

پیام نوروزی مدیرعامل فولاد هرمزگان

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و سال 1395 پیام داد.

به گزارش ماین نیوز، متن پیام نوروزی امیرمسعود هراتیان به شرح زیر است:

بنام خالق زیبایی‌ها

حلول سال نو و بهار پرطراوت نشان از قدرت لایزال الهی و حیات مجدد طبیعت را خدمت همکاران، سهامداران، پیمانکاران و هموطنان تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

سال 1394 با تمامی فراز و نشیب روزهای پایانی آن در حال سپری است. در سال 1394 صنعت فولاد جهان و ایران یکی از پرچالش‌ترین دوران خود را پشت سرگذاشت. سالی که برای چندمین سال صنعت فولاد با بحران مواجه بود و از این رهگذر صنایعی که این تهدید را به فرصت تبدیل کردند توانستند با اتکا به خداوند متعال و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درونی خود، به حیات ادامه دهند.

در سالی که گذشت شرکت فولاد هرمزگان در حوزه‌های مختلفی نظیر تولید، صادرات، رسالت‌های اجتماعی، دریافت گواهی‌نامه‌های استاندارد، کرامت انسانی و توجه به کارکنان و خانواده همکاران و امضای قرارداد توسعه از 1.5 به 3 میلیون تن در سال قدم‌های ارزنده‌ای برداشت.

اینجانب، ضمن تشکر و قدردانی از هیات مدیره، معاونین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های ایشان، امیدوارم حرکت فولاد هرمزگان با قدرت و شتاب بیشتری ادامه یابد.

در سال جدید باید افزایش بهره‌وری، بهره‌گیری بهینه و صرفه‌جویی از منابع و سرمایه‌ها، اتخاذ مناسب‌ترین روش‌های اجرایی، بومی‌سازی قطعات و تجهیزات خوداتکایی، تحول‌آفرینی و ارتقاء دانش و مهارت مورد توجه قرار بگیرد.

از خداوند متعال برای همکاران پرتلاش و خستگی‌ناپذیر سلامتی و سربلندی مسئلت دارم.

امیرمسعود هراتیان
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا