کرباسیان در پیام نوروزی خود مطرح کرد:

چهار برنامه اصلی ایمیدرو در سال ۹۵

چهار برنامه اصلی ایمیدرو در سال ۹۵

گروه معادن - رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و سال 1395 پیام داد.

به گزارش ماین نیوز، پیام نوروزی مهدی کرباسیان به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

مردمان ایران زمین، فرارسیدن بهار و زنده شدن طبیعت در سال 1395 را با سرآغاز شکوفایی اقتصاد این سرزمین،‌ جشن می گیرند.

طبیعت به ما آموخته که روزهای سرد زمستان،‌ نوید بخش بهاری مطبوع است و زمستان این سرزمین،‌ دوران تحریم هایی بود که با بردباری ایرانیان،‌ دولت سخت کوش تدبیر و امید و نیز رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به پایان رسید. دوران پرتلاطم تحریم، سردی اقتصاد را به این سرزمین تحمیل کرده بود که اکنون گرمی دوران شکوفه ها،‌ از سالی پربرکت و نشاط اقتصادی خبر می دهد. ‌
سالی که گذشت در عرصه سیاست خارجی،‌ سال پیروزی های ملت ایران اسلامی در عرصه جهانی بود. در این سو اما، حضور هوشمندانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،‌ نشان از اهمیت فزاینده نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش دارد و باید خاطرنشان کرد که پیروزی هر دو میدان، از آن مردمان این سرزمین است.

در این مسیر، ایمیدرو نیز همواره خود را همراه حرکت های رو به پیشرفت ایران می داند و در بخش معدن و صنایع معدنی،‌ راه توسعه،‌ اشتغال و درآمدزایی را با بهره گیری از ثروتی که از دل زمین برخاسته، در پیش گرفته است تا سهم خود را از حرکت رو به توسعه، به جای آورد تا ایران به جایگاهی شایسته در اقتصاد جهانی دست یابد.

این سازمان در سال ۹۵ تلاش خود را به راه‌اندازی طرح‌های جدید، به نتیجه رساندن طرح بزرگ اکتشاف، توجه به سرمایه‌گذاری داخلی و جلب سرمایه خارجی برای حرکت رو به توسعه کشور، معطوف می کند. به راستی وجود نیروی انسانی پرتوان، ‌ذخایر غنی معدنی و انرژی و همچنین موقعیت استراتژیک کشورمان، جایگاهی رفیع برای ایران زمین به ارمغان آورده است.

به امید پروردگار یکتا، سال 95، سال نشاط اقتصادی، رشد اشتغال و کارآفرینی به ویژه بخش معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

بدین وسیله زحمات و تلاش های بی دریغ و ارزشمند همکاران تلاشگر در خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی را با وجود چالش ها و مشکلاتی که از تحریم ها پدید آمده بود، ارج نهاده و سپاس می گویم. به امیدآنکه در پرتو الطاف حضرت حق تعالی در مسیر بالندگی و سازندگی ایران اسلامی عزیزمان در فضای تدبیر و امید، پرتوان گام نهاده و پر ثمر واقع شویم.

در این لحظات، ‌آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌ کامیابی دولت محترم و سایر تلاشگرانی که برای آبادانی این سرزمین همت می گمارند، دارم و حلول سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند سبحان برای مردمان بلند همت و بزرگوار ایران زمین مسئلت دارم .

مهدی کرباسیان
رییس هیات عامل ایمیدرو
نوروز ۹۵
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا