آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا

مذاکرات سایپا با خودروسازان خارجی اوایل سال 95 نهایی می شود

مذاکرات سایپا با خودروسازان خارجی اوایل سال 95 نهایی می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: مذاکرات با خودروسازهای خارجی با جدیت دنبال و اوایل سال آینده نهایی می شود.

«مهدی جمالی» در حاشیه مراسم آغاز به کار طرح سراسری خدمات و امداد نوروزی 1395 گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران افزود: روش هایی که اکنون با طرف های خارجی در پیش گرفته ایم به صورتی است که بازار در اختیار آنها قرار نمی گیرد و «صادرات، مشارکت در سرمایه گذاری و کیفیت» اولویت های ماست.
وی گفت: برنامه قطعی داریم سالیانه یک تا دو محصول تازه را به بازار عرضه کنیم.
این مسئول درباره سوددهی شرکت سایپا گفت: گروه سایپا به دلیل اعمال تحریم ها همچنین سوءمدیریت ها در گذشته با مشکل مالی و بسیاری از شرکت های زیرمجموعه با زیاندهی روبرو شدند.
جمالی اضافه کرد: مجمع فوق العاده سایپا امروز برگزار شد. سرمایه گروه از 17 هزار میلیارد ریال به نزدیک 40 هزار میلیارد ریال ارتقا پیدا کرده است و همچنین همه شرکت های گروه از زیان انباشت و ماده 141 خارج شدند.
وی ابراز امیدواری کرد گروه سایپا بتواند در شرایط تازه از منابع بانکی، منابع بازار سرمایه و همچنین منابع خارجی در قالب فاینانس استفاده کند.

** آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا
مدیرعامل امدادخودرو سایپا نیز در حاشیه این مراسم از آغاز طرح سراسری خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح از فردا (بیست و ششم اسفند) آغاز می شود و به مدت 18 روز ادامه می یابد.
«بهزاد پناهی» گفت: از تفاوت های طرح امسال نسبت به پارسال این است که خدمات امدادی برای دارندگان محصولات گروه خودروسازی سایپا که اشتراک خدمات امدادی ندارند نیز در ایام طرح رایگان است.
شهروندان برای استفاده از این خدمات می توانند با ارسال شماره ملی خود به سامانه 100096550 و دریافت پیامک فعال سازی از این خدمات بهره مند شوند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا