با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

آغاز به کار پنج رام قطار جدید در ناوگان ریلی کشور

آغاز به کار پنج رام قطار جدید در ناوگان ریلی کشور

در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از پنج رام قطار جدید نوسازی شده رسما بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، صبح امروز عباس آخوندی - وزیر راه و شهرسازی - و محسن پورسید آقایی - مدیر عامل شرکت راه‌آهن - در جریان مراسمی از چند پروژه ریلی در ایستگاه راه‌آهن تهران بهره‌برداری کردند.

در این مراسم از پنج رام قطار جدید که پس از نوسازی دوباره وارد ناوگان ریلی کشور می‌شود رونمایی شد و این قطارها برای سفرهای روزهای اخیر به ناوگان کشور اضافه شدند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی از پنج پروژه راه‌آهن در ایستگاه مرکزی تهران نیز بهره‌برداری کرد که در چارچوب آن احداث سالن خدمات مسافری ایستگاه راه‌آهن، تجهیز ایستگاه به سیستم‌های اطلاع‌رسانی، بازسازی و توسعه ایستگاه‌های مسافری ناحیه تهران و همچنین اجرای اسلب تراک خطوط ایستگاه تهران قرار دارد.

در حاشیه این مراسم مدیر عامل شرکت راه‌آهن با اشاره به ورود رام قطارهای جدید به ناوگان کشور از برنامه‌ریزی برای استفاده حداکثری از توان راه‌آهن برای ایام نوروز خبر داد.

به گفته وی در حال حاضر بلیت قطارهای نوروزی در بسیاری از مسیرهای شلوغ به فروش رفته، اما همچنان بخشی از ظرفیت باقی است که احتمالا در روزهای آینده این ظرفیت نیز به پایان خواهد رسید.

پورسید آقایی نیز از برنامه‌ریزی برای بهبود اوضاع ایستگاه راه‌آهن مرکزی تهران سخن گفت و افزود: در جریان افتتاح امروز بحث عرضه بلیت قطار در بخشی جدید، راه‌اندازی صندوق امانات مسافران و همچنین بهسازی ایستگاه تاکسی راه‌آهن مورد بهره‌برداری قرار گرفت که می‌تواند در روزهای آینده به مسافران خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا