قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

بهره‌برداری از 700 هزار واحد مسکن مهر در سال جاری

بهره‌برداری از 700 هزار واحد مسکن مهر در سال جاری

به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، تاکنون 680 هزار واحد از مسکن‌های مهر در کشور به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال جاری نیز با افتتاح سه پروژه دیگر، این تعداد به 700 هزار واحد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا اصفهان، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح و بهره برداری 550 واحد مسکن در سایتهای دولت آباد و شهرضا اظهار کرد: در انتهای دولت دهم حدود یک میلیون و 100 هزار مسکن مهر تکمیل شده بود و حدود یک میلیون و 200هزار واحد مسکن مهر نیز به دولت یازدهم واگذار شد. طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفت، مقرر شد تا پایان سال 1394، حدود 700 هزار واحد تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: تاکنون 680 هزار واحد از مسکن‌های مهر در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است و تا انتهای سال جاری نیز سه افتتاح دیگر در خوزستان، هرمزگان و پردیس خواهیم داشت و طبق برنامه 700 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: تکمیل 700 هزار واحد مسکن مهر در دو سال نیم کار بزرگی است و طی این مدت حدود دو هزار و 500 خانواده صاحب خانه شده‌اند.

اصغری مهرآبادی اضافه کرد: برخی می گویند پروژه های مسکن مهر در دولت یازدهم راکد مانده است، اما به هیچ وجه این گونه نیست و پروژه ها در حال تکمیل شدن است.

وی خاطرنشان کرد: در استان اصفهان 161 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده بود که از این تعداد تاکنون 141 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است و حدود دو هزار واحد دیگر نیز تا سال آینده تکمیل خواهند شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تاکید کرد: حدود 11 هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی وجود دارد که با رایزنی‌های انجام شده در آینده نزدیک با تسهیل شرایط به مردم تحویل داده خواهد شد.

مهرآبادی اصغری با بیان اینکه مسکن‌های مهر سراسر کشور نیازمند خدمات زیربنایی و روبنایی هستند، گفت: خدمات روبنایی و زیربنایی برای بسیاری از مسکن‌های مهر سراسر کشور تامین شده است، اما با آنچه مورد نیاز است، فاصله بسیاری وجود دارد و باید اقداماتی انجام شود.

وی اضافه کرد: پیرامون مشکلات و نیازهایی که در بحث جمع آوری نخاله‌ها، راه‌های دسترسی و آسفالت جاده‌ها در مسکن‌های مهر حبیب آباد و دولت آباد اصفهان وجود دارد، با تامین بودجه از وزارتخانه، اقداماتی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا