خیابان مسجد جامع یزد، پیاده راه شد

خیابان مسجد جامع یزد، پیاده راه شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: اجرای این پروژه که توسط شهرداری یزد و با مشارکت ...

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اعلام این خبر گفت: اجرای این پروژه که توسط شهرداری یزد و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و راه و شهرسازی انجام گرفت، از اواخر خرداد ماه آغاز و در ماه گذشته پایان یافت.

محمدمهدی شرافت در این خصوص افزود: باتوجه به اینکه مسجدجامع کبیر یزد روزانه پذیرای جمع زیادی از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است، ضروری بود تا طرح پیاده رو سازی، کفسازی و زیباسازی خیابان منتهی به این مسجد تاریخی هرچه سریعتر به انجام برسد.

این مقام مسئول کندن آسفالت کف، زیرسازی، اجرای واش بتن طبق طرح، آجرچینی به صورت هره در حاشیه پیاده روها، اجرای سنگ جدول، اجرای سنگ کف در سواره رو با سنگ کیوب را از جمله آیتم های اجرا شده عنوان کرد و افزود: همچنین باتوجه به اینکه در گذشته در جلوی میدان مسجد حمامی قدیمی در زیرِ زمین قرار داشته، پلان این حمام بر روی محوطه ورودی مسجدجامع اجرا شد.

گفتنی است: کسبه خیابان مسجدجامع کبیر و اهالی محلات اطراف این مسجد تاریخی، طی نامه ای از کلیه دست اندرکاران طرح و اجرای این پروژه تشکر کردند.

7xnl7e5aj9wyxhy0wc2c.jpeg

sfzb4x56tvenua3gm6hc.jpeg

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا