مذاکره بهمن موتور با خودروسازان خارجی سه ماه آینده نهایی می شود

مذاکره بهمن موتور با خودروسازان خارجی سه ماه آینده نهایی می شود

تهران- مدیرعامل شرکت بهمن موتور از مذاکرات این شرکت با چند خودروساز خارجی خبر داد و اضافه کرد: این گفت وگوها تا دو سه ماه آینده نهایی می شود.

«حمیدرضا داود زاده» امروز(چهارشنبه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید شرکت بهمن موتور گفت: در حال حاضر شرکت بهمن موتور با شرکت های خودروساز مزدا (MAZDA)، ایسوزو (ISUZU) و اف.ای.دبلیو(FAW) همکاری دارد که برای محصولات جدید مذاکراتی با برخی از این خودروسازان در حال انجام است.
شرکت بهمن موتور متعلق به گروه بهمن (سهامی عام)، به عنوان شرکت بنیادین و یکی از شرکت های تولید خودرو در کشور است که ماموریت آن، تولید و مونتاژ خودروهای سواری مزدا2، مزدا3 ، سواری آسا B50، وانت مزداکارا (تک کابین و دو کابین مزدا)، وانت لوکس (تک کابین و دو کابین/ دو دیفرانسیل کاپرا) و مینی تراک است.
مدیرعامل شرکت بهمن موتور در پاسخ به پرسش ایرنا در مورد میزان داخلی سازی خودروهای این شرکت گفت: سهم تولید داخل در همه خودروهای شرکت بهمن موتور بیش از 20 درصد است. در حال حاضر مزدا3 با داخلی سازی بالای 20 درصد تولید می شود و وانت کارا نیز 100 تولید داخلی است.
وی اضافه کرد: تولید شرکت بهمن موتور امسال نسبت به پارسال 60 درصد افزایش داشته و پیش بینی می کنیم سال آینده نیز افزایش 40 درصدی تولید داشته باشیم.
داودزاده با بیان اینکه شرکت بهمن موتور امسال 17 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است گفت: این رقم سال آینده به 22 هزار دستگاه می رسد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا