وزیر انرژی اوکراین:

امیدواریم خلأ چند ساله همکاری با ایران را جبران کنیم

امیدواریم خلأ چند ساله همکاری با ایران را جبران کنیم

وزیر انرژی اوکراین گفت: پس از ۱۲ سال که همکاری‌ها درزمینه انرژی متوقف شده بود، آمده ایم تا دوباره این همکاری ها را آغاز کنیم و امیدواریم تا فضای خالی عدم همکاری با ایران در بخش انرژی در سالهای گذشته را با همکاری‌های مجدد با ایران جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، «ولادیمیر دمچیشین» وزیر انرژی و معادن ذغال سنگ جمهوری اوکراین در دیدار با وزیر نیروی ایران اظهار داشت: اوکراین از توسعه همکاری های خود در بخش انرژی با ایران استقبال می کند و بسیار خوشحالیم که امروز این فرصت دست داده تا از نزدیک با مسئولان انرژی ایران دیدار و گفت‌وگو کنیم.

وی افزود: برای همکاری دو کشور زمینه‌های فعالیت بسیاری وجود دارد که از جمله می‌توان به بهسازی انواع نیروگاه‌های تولید برق اشاره کرد.

وزیر انرژی اوکراین تصریح کرد: پیش از این مذاکراتی با مسئولان انرژی ایران به خصوص در بخش برق داشتیم و اطلاعاتی از توانمندی برقی ایران کسب کرده بودیم اما این سفر به تهران و جلسه امروز توانست در تکمیل اطلاعات ما زا توانمندی های ایران در صنعت برق بسیار موثر باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم این مذاکرات به نتایج همکاری‌های مناسب بین شرکت های فعال در بخش انرژی دو کشور بیانجامد.

این عضو کابینه دولت اوکراین خاطرنشان کرد: پس از 12 سال که همکاری‌ها درزمینه انرژی متوقف شده بود، آمده ایم تا دوباره این همکاری ها را آغاز کنیم و امیدواریم تا فضای خالی عدم همکاری با ایران در بخش انرژی در سالهای گذشته را با همکاری‌های مجدد با ایران جبران کنیم.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا