سعیدی کیا: 30 درصد سود خالص بنیاد به محرومیت زدایی اختصاص دارد

سعیدی کیا: 30 درصد سود خالص بنیاد به محرومیت زدایی اختصاص دارد

تهران- ایرنا- رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به فعالیت در بخش محرومیت زدایی مقرر شده است 30 درصد سود خالص بنیاد به رفع استضعاف و محرومیت اختصاص یابد که در اختیار بنیاد علوی به عنوان مجری طرح های بنیاد مستضعفان قرار می گیرد.

به گزارش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد سعیدی کیا» افزود: برنامه میان مدت پنجم بنیاد بر اساس اصول و اقتصاد مقاومتی و با شعار توانمندسازی اجتماعی، رشد بهره وری و رقابت سالم تدوین شده است.
وی توسعه متمرکز مدیریت بازاریابی، صادرات هم افزا، استفاده از روش های مناسب به منظور رشد خلاقیت مدیران در محیط کسب و کار، ایجاد شبکه تحقیق و توسعه و مدیریت دانش با محور بهبود کسب و کار، ارتقای مهارت و فرهنگ سازی با توانمندسازی منابع انسانی و کمک به تجاری سازی فناوری های دانش بنیان را از راهبردهای اصلی بنیاد در برنامه میان مدت پنجم اعلام کرد.
سعیدی کیا گفت: مشارکت های مردمی در توسعه برنامه پنجم بنیاد در بخش اقتصاد مقاومتی بسیار موثر و ارزشمند است و ارتقای منابع بنیاد در توانمندسازی مستضعفان جامعه تاثیرگذارخواهد بود.
وی رشد بازده کل اقتصادی گروه و بهینه سازی سبد دارایی ها و سهام، توسعه سرمایه انسانی و فناوری و استفاده از ذخایر فرهنگی بنیاد برای عرضه محصولات و خدمات فرهنگی به جامعه را از هدف های اصلی این برنامه برشمرد.
سعیدی کیا ارائه الگوی موثر برای کمک به توانمندسازی جامع نگر و پایدار در مناطق نیازمند و مستعد، خروج از فعالیت های غیرراهبردی و حضور قوی در فعالیت های دارای بازده بالاتر اقتصادی و آثار اجتماعی مطلوب و راهبردی را در ارتقای منابع بنیاد مهم دانست.
وی افزود: سیاست کلان بنیاد خروج از فعالیت های غیرراهبردی و فعالیت در حوزه های آثار اجتماعی مطلوب است و فقط در صورت کسب اعتبار در جامعه، فعالیت اقتصادی موثر خواهیم داشت.
بنیاد علوی در سال 1393 با هدف ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، درمانی و حمایتی به محرومان جامعه و همچنین محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور در بنیاد مستضعفان تشکیل شد و هم اکنون چندین طرح توانمندسازی محرومان جامعه در برخی از مناطق کشور را انجام داده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا